Deel jouw ervaring!
Al meer dan 1 maand geen Netflix meer, noch bij Netflix, noch bij Sony kan men mij verder helpen.
Televisie is nog maar 2 jaar oud.
Absoluut niet tevreden over support van Sony. Moet telkens zelf opnieuw contact opnemen, en na 1 maand nog steeds geen oplossing. Probleem ligt bij TV, op 2e toestel van concurrentie, geen enkel probleem om Netflix te kijken. Nog iemand hetzelfde probleem, en een oplossing ?
Vandaag bevestiging gekregen dat ze morgen komen tussen 12 en 18 uur voor plaatsing nieuw moederbord, weliswaar in het Frans...
Ben benieuwd, toch eigenlijk wel raar dat als er een app niet goed funcioneerd het opeens aan het moederbord ligt.
Gelukkig hebben wij hier in NL dat taal probleem niet.
suc6 morgen,
73's
Ongelooflijk maar waar, we kunnen weer Netflix kijken.
Niet te begrijpen dat dit zo lang moest duren. Benieuwd welke compensatie Sony voorziet...
Als compensatie terugbetaling abonnement Netflix ( 2 maanden ) of extra verlenging garantie met 2 maanden.
Eigenlijk mocht ik al blij zijn dat ze TV thuis hersteld hadden ( had ik geen recht op volgens Sony! )
Stel u voor dat ik TV had binnengebracht voor nazicht!
Had ik ook nog zonder TV gezeten gedurende volledige periode.
Bij deze sluit ik dit hoofdstuk af, heb mij genoeg geërgerd de laatste maanden.
waardeloze producten, ze houden het niet langer uit dan 2 jaar.