Deel jouw ervaring!
Al meer dan 1 maand geen Netflix meer, noch bij Netflix, noch bij Sony kan men mij verder helpen.
Televisie is nog maar 2 jaar oud.
Absoluut niet tevreden over support van Sony. Moet telkens zelf opnieuw contact opnemen, en na 1 maand nog steeds geen oplossing. Probleem ligt bij TV, op 2e toestel van concurrentie, geen enkel probleem om Netflix te kijken. Nog iemand hetzelfde probleem, en een oplossing ?
Bij Netflix zeiden ze dat ze verscheidene meldingen hadden gekregen van mensen met TV van Sony met hetzelfde probleem , bij Sony daarentegen zeggen ze dat ik de enige ben...
Na de zoveelste belofte dat ze mij zouden terugbellen, maar weer zelf gebeld. Mijn dossier wordt nu doorgegeven aan de klachten dienst. Zij zouden mij binnen de 24 uur contacteren, ben benieuwd...
En ook de klachtendienst vindt het niet nodig om te reageren...
Waarom vind ik dit al niet meer abnormaal...
Ja, er zijn meer melding over dit probleem. Ik ben nog steeds bezig om mijn recht te krijgen. update volgt.
Vandaag telefoon gekregen, moederbord moet vervangen worden, maar is niet op voorraad, moet besteld worden ( vermoedelijk volgende week beschikbaar ). Daarna bellen ze me terug voor een afspraak te maken. Dus met een beetje geluk na 3 maanden weer Netflix kijken...
Moederbord is aangekomen, moet dag verlof nemen, want ik kan geen afspraak maken, ook of ze voormiddag of namiddag komen kunnen ze me niet zeggen.
Klantvriendelijkheid...
Bedankt voorde info!
Wat ik vermoedde wordt nu bevestigd door Sony zelf!
Bovendien moet ik nog maar eens enkele weken wachten op de firmware update!
Hoezo enkele weken nog wachten op een firmware update?
Er is toch een nieuw moederbord in gegaan?
@Nicovandenbon schreef:
Moederbord is aangekomen, ............
Staat nu toch de laatste firmware in?
73's
Moederbord is aangekomen maar nog niet geplaatst.
Op 9 november schrijft Sony dat ze na enkele weken zullen beschikken over de nieuwe firmware update, en anderzijds is ze al beschikbaar, wat klopt nu?