Deel jouw ervaring!
Al meer dan 1 maand geen Netflix meer, noch bij Netflix, noch bij Sony kan men mij verder helpen.
Televisie is nog maar 2 jaar oud.
Absoluut niet tevreden over support van Sony. Moet telkens zelf opnieuw contact opnemen, en na 1 maand nog steeds geen oplossing. Probleem ligt bij TV, op 2e toestel van concurrentie, geen enkel probleem om Netflix te kijken. Nog iemand hetzelfde probleem, en een oplossing ?
Jammer dat je het type Bravia (nog) niet vermeld zodat wij je hier wel misschien tevreden kan stellen.
Al eens de "power reset" uitgevoerd?
73's
Type toestel KDL-43WD750.
Powerreset?
Als je waarschijnlijk de zoekfunctie al heb gebruikt, komt je mogelijk uit om de "groene toest" van de afstandsbediening ingedrukt te houden totdat de WD750 uitschakeld.
suc6 ermee,
73's
Net geprobeerd, film startte maar na enkele seconden kreeg ik weer de melding, deze titel kan niet opgestart worden...
Hopelijk ben je al een beetje tevreden met dat wel al een stapje verder zijn, film start tenslotte nu op.
De verbinding met je thuisnetwerk, bedraad of draadloos (voldoende signaalsterkte?).
73's
Verbinding is bedraad en voldoende sterk, ander toestel aangesloten en geen probleem met Netflix
Andere apps ( youtube bijvoorbeeld ) werken zonder problemen.
Het is hier maar stil...
En nu? Niemand een oplossing?
Heb net aankoopfactuur bekeken, toestel is nog geen 2 jaar oud, dus valt dit probleem toch onder de fabrieksgarantie of niet?
Twee weken verder en nog steeds geen oplossing...