annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Favorieten

Pamatopi
Nieuw

Favorieten

In de digitale programmalijst heb ik een favorieten lijst gemaakt. Als ik deze vervolgens selecteer en ik ga zappen krijg ik alle zenders inclusief de radiozenders te zien en niet mijn gewenste selectie. Ik heb dus een lijst gemaakt en dan druk ik vervolgens op het knopje die tussen de 4 driehoekjes/pijltjes zit. Is het mogelijk om dan alleen die selectie te zien als ik ga zappen?

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

Over welke toestel gaat deze vraag, er is nogal verschil in software van de diverse Bravia lijnen.

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
jbwdevos
Nieuw

Ik heb precies hetzelfde probleem met mijn Sony KDL-40W605B, kan mijn guide wel instellen op 'favoriet 1' en kan ze ook benaderen via de 'Discover' knop, maar als wil gaan zappen worden alle kanalen meegenomen. Dat is gewoon niet werkbaar.
mmrizio
Nieuw

Hier idem met een 50w805. Handig dat ik in de EPG kan zien wat er op 'mijn' kanalen te zien is, maar ik had de favorieten bedoeld om gemakkelijk 'rondjes door mijn favorieten te lopen'. Nu moet ik door al m'n Ziggo zenders die zwart zijn omdat ik er niet voor betaal. Om nog maar te zwijgen over m'n 1000+ satelliet zenders. Onwerkbaar op deze manier.

Misschien zie ik iets over het hoofd, met de handleiding kom ik niet echt uit de voeten - favoriete zenders kan ik niet eens vinden...

Maurice

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Waarom favorieten gebruiken???

In de digitale mode is het mogelijk om de digitale zenders naar eigen keuze te sorteren.

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
hoepetjoep
Nieuw

Zit met mijn onlangs aangeschafte KD 43 XF 8096 ook met dit probleem als ik een Favorietenlijst bij de satellietzenders aanmaak. eenmaal de lijst aangemaakt en 'n naam gegeven is die lijst nergens meer terug te vinden. Het is geen doen om telkens in de zenderlijst de zenders op te zoeken.