annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Diefstal of Fraude bij Sony PS3 Actie?

OPGELOST
profile.country.nl_BE.title
Micha.Lema
Nieuw

Diefstal of Fraude bij Sony PS3 Actie?

Iedereen kent ongetwijfeld de Sony actie: Koop een Sony TV en krijg een playstation3 kado.

Hiervoor moet je een kopie van je factuur, een invulformulier en de originele streepjeskode op je doos opsturen naar een PO Box Brucargo.

Dit heb ik dus gedaan op 21 December 2010.

Op het reglement staat: Uw playstation word verzonden 14 dagen na ontvangst van je documenten.

Vandaag (na 3 weken) blijkt (na telefonisch gesprek met Sony Actie Afdeling Benelux) dat zij mijn documenten NIET hebben ontvangen en geen gegevens over mij in hun databank vind.  :thinking:

Ofwel is er iemand bij de post die met een aangepaste factuur (naam, adres), een nieuw ingevuld formulier en de barcodes uit de envelop zelf een playstation heeft geclaimd.

ofwel heeft de koerier dit niet geleverd. ( er zat ook geen brifje in de bus bij afwezigheid...)

ofwel is er iets niet pluis met de Sony actie.

Mijn vermoeden gaat uit naar het eerste geval.

Zijn er nog mensen die lang hebben moeten wachten of helemaal niks ontvangen hebben?

mvg

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_BE.title
BrunoMisseeuw
Bezoeker

Heb vandaag de PS III ontvangen alsook als een apart pakket met de GT5 Tourismo die (vanwege de grote vraag ernaar) normaal pas later ging toekomen. Uiteindelijk niet ontevreden over de service die ontvangen heb, na het contacteren van de Promotie dienst is alles is goed verlopen. Heb tussenin goede communicatie ontvangen betreffende de status van mijn dossier.

Groeten,

Bruno.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

44 ANTWOORDEN 44
profile.country.nl_BE.title
evidesmedt
Bezoeker

ik zit in dezelfde puree

heb ook net als u al mijn formulieren opgestuurt ,

is nu al 4 weken en nog niets , ik heb gebelt naar sony en daar beweren ze dat ze dus niets ontvangen hebben :s

en vragen van nogmaals de formulieren op te sturen , ma ik betwijfel of dit iets zal opleveren , nu ik u mail hier lees , blijkbaar ben ik niet de enige

profile.country.nl_BE.title
BrunoMisseeuw
Bezoeker

Mijn formulier met alle nodige info heb ik op 28 december opgestuurd, brief gepost in het postkantoor zelf. Tot heden heb ik ook nog niets mogen ontvangen, overmorgen is het 3 weken.  Dus verwacht nu ook wel iets de komende week, zoniet voldoet men niet aan de termijn... als ik mij vergis vermeldden de papieren 2 tot 4 weken.

Mocht je eens het nummer van de dienst kunnen geven waarmee je gebeld hebt wil ik ook wel eens navragen.

mvg

profile.country.nl_BE.title
BrunoMisseeuw
Bezoeker

Heb zoals gisteren vermeld vandaag even gebeld en mijn aanvraag is wel degelijk verwerkt. Zit nu in het systeem sinds deze week. Dus het duurde een dikke 2-tal weken voor de vraag in het systeem zat en vanaf nu nog een 2-tal weken voor ze geleverd wordt... dus ongeveer 5 weken in totaal.  Keep you posted.

profile.country.nl_BE.title
evidesmedt
Bezoeker

heb is gemailt naar sony @prima post.nl

al men copy's naar daar gestuurt , ik heb nu antwoord terug gehad , met de vermelding da ze men gegevens hebben

bizar allemaal (ineens hebben ze wel unk )

tja

nu nog afwachten staat vermeld binnen de 2 weken zou hem moeten toekomen

kben benieuwt

keep you post it as well

(ik denk dat er een post probleem is)

profile.country.nl_BE.title
Magus1980
Bezoeker

Heb hetzelfde aan de hand.  Tv gekocht, gegevens verzonden (van half november al),

en nog steeds niks.

De negende December kreeg ik wel een telefoon van de helpdesk, ze zeiden dat mijn Ps3 verstuurd was, maar weer bij hen retour aangekomen, volgens hen door een foutief adres. heb toen mijn adres overlopen, en er bleek niets fout te zijn hieraan. Ze zouden het pakket dan opnieuw versturen.

Laatste week van december, nog steeds niets. Heb dan al een aantal keren naar de helpdesk gebeld,en daar kreeg ik eerst te horen dat door een communicatiefout het pakket nog steeds niet verstuurd was. Enfin nog maar een poging om het te versturen.

Na nieuwjaar nogmaals gebeld (de rekening begint op te lopen, jaja), en nu ineens het verhaal dat het pakket zoek is bij TnT Post, en dat ze er alles aan doen om het op te sporen. En zo blijft het dan maar aanslepen.

Ben een héél geduldig persoon, maar het begint toch zijn grens te bereiken.

Allez, ik hoop dat jullie er iets aan hebben.

Grts

profile.country.nl_NL.title
indy8910
Bezoeker

Niet iedereen kent blijkbaar die aktie; ik niet in ieder geval. Hoe komen jullie aan zo'n formulier om een gratis PS3 te krijgen?

profile.country.nl_BE.title
BrunoMisseeuw
Bezoeker

Ondertussen heb ik confirmatie gekregen dat mijn Sony Playstation opgestuurd is en begin volgende week wordt ze verwacht bij mij thuis.  Men heeft verder opgevolgd via email alsook via een telefoontje naar mezelf, eerst voicemail en werd nog eens de moeite gedaan om terug te bellen.  De GT5 Game wordt evenwel later opgestuurd daar de vraag zo groot is naar deze game is ze momenteel out of stock. De Game wordt in principe binnen 2 weken opgestuurd.

(Formulier wordt gegeven door de verkoper bij aanschaf van een Sony 3D TV, het betreft een 3D only actie.)

profile.country.nl_BE.title
BrunoMisseeuw
Bezoeker

Heb vandaag de PS III ontvangen alsook als een apart pakket met de GT5 Tourismo die (vanwege de grote vraag ernaar) normaal pas later ging toekomen. Uiteindelijk niet ontevreden over de service die ontvangen heb, na het contacteren van de Promotie dienst is alles is goed verlopen. Heb tussenin goede communicatie ontvangen betreffende de status van mijn dossier.

Groeten,

Bruno.

profile.country.nl_BE.title
Micha.Lema
Nieuw

Hey,

Ondertussen is hier ook alles in orde 😉

De PS3 ontvangen en GT5 sturen ze later op...

Enig minpunt voor mij is dat ik de code op www.sony.be/3dgames voor het downloaden van de 4 overige games niet verkrijg...

"This model is already registered" en het formulier gaat niet door, zodat ik geen code krijg.