annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Diefstal of Fraude bij Sony PS3 Actie?

OPGELOST
profile.country.nl_BE.title
Micha.Lema
Nieuw

Diefstal of Fraude bij Sony PS3 Actie?

Iedereen kent ongetwijfeld de Sony actie: Koop een Sony TV en krijg een playstation3 kado.

Hiervoor moet je een kopie van je factuur, een invulformulier en de originele streepjeskode op je doos opsturen naar een PO Box Brucargo.

Dit heb ik dus gedaan op 21 December 2010.

Op het reglement staat: Uw playstation word verzonden 14 dagen na ontvangst van je documenten.

Vandaag (na 3 weken) blijkt (na telefonisch gesprek met Sony Actie Afdeling Benelux) dat zij mijn documenten NIET hebben ontvangen en geen gegevens over mij in hun databank vind.  :thinking:

Ofwel is er iemand bij de post die met een aangepaste factuur (naam, adres), een nieuw ingevuld formulier en de barcodes uit de envelop zelf een playstation heeft geclaimd.

ofwel heeft de koerier dit niet geleverd. ( er zat ook geen brifje in de bus bij afwezigheid...)

ofwel is er iets niet pluis met de Sony actie.

Mijn vermoeden gaat uit naar het eerste geval.

Zijn er nog mensen die lang hebben moeten wachten of helemaal niks ontvangen hebben?

mvg

44 ANTWOORDEN 44
profile.country.nl_NL.title
carpenter061
Bezoeker

Beste lezers,ook ik heb al 4 maal getelefoneerd met de klantenservice.Ik heb op 25-1 alle benodigde papieren opgestuurd,dus wacht al 4 weken.bij het eerste telefoontje werd gezegd dat ze het druk hadden en dat ik nog niet in het systeem stond.Een week later,weer opgebeld en toen hebben ze mij in het systeem gezet.Er werd mij toen verteld dat het nog een week zou duren tot ontvangst ps3.Week later weer gebeld,toen werd gezegd dat alles was goedgekeurd en dat het nog een week zou duren tot ontvangst ps3.Week later weer gebeld,nu zeggen ze dat ze de ps3 niet op voorraad hebben,terwijl andere mensen op dit forum inmiddels wel hun ps3 hebben ontvangen!U ziet dat ze bij Sony niet om een smoesje verlegen zitten wat betreft deze actie.Hoop dat het snel veranderd want ik voldoe aan alles wat deze actie betreft,alleen Sony komt zijn afspraken niet na! p.s Op de Sony site staat niets over het niet op voorraad zijn van de ps3.

profile.country.BE.title
schrentb
Ontdekker

Heb hetzelfde voor.

Alles opgestuurd naar brucargo op 22 jan 2011 en na 4 weken nog geen reactie.

Na contact met de helpdesk waren er géén gegevens terug te vinden...raar

Alle info terug via e-mail doorgestuurd en in blijde verwachting op enige positieve reactie.

Hoop doet leven

profile.country.nl_NL.title
Hans_Klis
Lid

Beste hr/mevr Carpenter061,

Welkom op het Sony Forum.

Er is een bericht aan u gestuurd voor nadere informatie om e.e.a. na te trekken.

Met vriendelijke groet,

Hans_Klis

Sony Medewerker

profile.country.nl_BE.title
3D-PS3
Bezoeker

Hoi,

Ik stoot zojuist tegen hetzelfde probleem: na 6 weken PS3 ontvangen(OK, is te begrijpen, wel totaal geen communicatie omtrent status van verzending en dit in het tijdperk van de elektronische post), inclusief GT5.  Het lukt echter niet om de code om de 3D games te kunnen downloaden via www.sony.be/3dgames:

RegisterProduct_Service failed: InternalServerError : This model is already registered

Ik heb een mailtje gedaan naar de klantendienst(via ondersteuningsformulier op MySony) - geen screenshot kunnen invoegen.  Even afwachten, ik hoop alsnog de code te kunnen bekomen.

Wat als HD van PS3 crashed binnen een jaar?  Kan ik dan de games dan nogmaals downloeden????

Heeft iemand gelijkaardige ervaringen? Code alsnog kunnen bekomen?

Bedankt,

Mvg,

N.

Message was edited by: 3D-PS3

profile.country.nl_NL.title
Hans_Klis
Lid

Beste hr/mevr 3D-PS3,

Welkom op het Sony Forum.

Het spijt mij te horen van de problemen met het downloaden van de gratis 3D-games.

Er is u een nieuwe code per email toegestuurd teneinde het voor u op te lossen.

Met vriendelijke groet,

Hans_Klis

Sony medewerker

profile.country.nl_BE.title
PeterVanp
Bezoeker

Beste allen,

Ik heb dezelfde ervaring als jullie:

  • maandag 24 januari alle papieren (barcode, factuur, ingevulde actiefolder) in envelop, laten wegen in het postkantoor  en opgestuurd.
  • na 2 weken een 1e maal de klantendienst opgebeld. Reactie: meneer U staat nog niet in het systeem, het is hier druk. Indien je niets van ons hoort, bel dan volgende week eens terug.
  • na 1 week geen nieuws, dus ik bel terug. Nee meneer, wij hebben hier niets ontvangen en we zijn reeds na 1 februari. Enkel als je ons vandaag een copy via email kan opsturen komt het in orde. Gelukkig had ik alles in copy, dus pdf-ke gemaakt en opgestuurd met de vraag mij te laten weten of alles nu in orde is. Geen reactie 😞 dus zelf terug gebeld en ja hoor alles is in orde. We zijn ondertussen 17 februari en ik krijg twee emails:
    • Hartelijk dank voor uw email. Alles is nu in orde en u kunt uw playstation zo snel mogelijk verwachten.
    • Geachte heer,

      Hierbij bevestigen wij de ontvangst van uw inzending inzake de Sony PS3 promotie.
      Deze e-mail is enkel ter bevestiging van uw inzending. Reageren op deze e-mail is niet mogelijk.

      Met vriendelijke groet,

      Sony Actie Afdeling
      Telefoon Nederland +31 (0)297 230 320
      Telefoon België en Luxemburg +32 (0)70 27 26 37
  • Ondertussen zijn we 2 maart en nog steeds geen nieuws. Ik stuur een email met de vraag hoever het nu staat met de levering van de PS3 en krijg volgende reactie:
    • Geachte heer,


    • Door een storing in ons systeem is de verzending tegen gehouden, dit is ondertussen verholpen de PS3 wordt spoedig verstuurd.


    • Met vriendelijke groet,

      Nathalie Neyron


    • Sony Actie Afdeling


    • Telefoon Nederland 0297 230 320

      Telefoon België en Luxemburg +32 (0)70 27 26 37


  • Ik reageer onmiddelijk:
    • Best Nathalie,
      Bedankt voor Uw snelle reactie. Wat mag ik verstaan onder 'spoedig'?
      Vandaag? Morgen? Deze week?
      Hoe word ik op de hoogte gebracht van de verzending?
      Met vriendelijke groeten,
      Peter


  • het antwoord:
    • Geachte heer/mevrouw,
      Zover ik dat kan aangeven de PS3 wordt volgende week verzonden.
      Met vriendelijke groet,
      Nathalie Neyron

    • M.a.w. niemand kan mij vertellen wanneer ik de PS3 mag verwachten. Ik heb zo stilaan het gevoel dat Sony niet echt van plan is mij de PS3 waar ik recht op heb toe te sturen.

      Als die al komt, dan hoop ik alvast dat er niets verkeert loopt bij TNT (of andere transport firma).





Vriendelijke groeten van een zeer ontgoogelde Sony klant

profile.country.nl_NL.title
Hans_Klis
Lid

Beste hr/mevr PeterVanp,

Het spijt mij te horen van uw slechte ervaring met deze PS3 actie.

Dit is zeker niet de bedoeling van Sony.

Er is een bericht naar u toegestuurd m.b.t. dit onderwerp.

Met vriendelijke groet,

Hans_Klis

Sony Medewerker

profile.country.nl_NL.title
Henry.
Bezoeker

Ook ik heb alles voor 1 feb opgestuurt, echter ook niks ontvangen. Is het nu echt de bedoeling om te gaan bellen? Ik ga/ging er eigenlijk van uit dat ik bij vragen wel een mailtje of telefoontje zou krijgen. (Deze informatie  moest je wel invullen op het actie formulier, maar daar word blijkbaar niks mee gedaan)

profile.country.nl_BE.title
3D-PS3
Bezoeker

Code om 3Dspelletjes alsnog ontvangen, vrijwel onmiddellijk na mijn vraag.

Het zit toch wel goed in elkaar daar bij Sony.

bedankt voor de goede service Hans!!!

Mvg,

N

profile.country.nl_BE.title
PeterVanp
Bezoeker

Ook mijn PS3 is gisteren geleverd. :slight_smile:

Nu wat tijd vinden om alles te installeren.

Peter