annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Diefstal of Fraude bij Sony PS3 Actie?

OPGELOST
profile.country.nl_BE.title
Micha.Lema
Nieuw

Diefstal of Fraude bij Sony PS3 Actie?

Iedereen kent ongetwijfeld de Sony actie: Koop een Sony TV en krijg een playstation3 kado.

Hiervoor moet je een kopie van je factuur, een invulformulier en de originele streepjeskode op je doos opsturen naar een PO Box Brucargo.

Dit heb ik dus gedaan op 21 December 2010.

Op het reglement staat: Uw playstation word verzonden 14 dagen na ontvangst van je documenten.

Vandaag (na 3 weken) blijkt (na telefonisch gesprek met Sony Actie Afdeling Benelux) dat zij mijn documenten NIET hebben ontvangen en geen gegevens over mij in hun databank vind.  :thinking:

Ofwel is er iemand bij de post die met een aangepaste factuur (naam, adres), een nieuw ingevuld formulier en de barcodes uit de envelop zelf een playstation heeft geclaimd.

ofwel heeft de koerier dit niet geleverd. ( er zat ook geen brifje in de bus bij afwezigheid...)

ofwel is er iets niet pluis met de Sony actie.

Mijn vermoeden gaat uit naar het eerste geval.

Zijn er nog mensen die lang hebben moeten wachten of helemaal niks ontvangen hebben?

mvg

44 ANTWOORDEN 44
profile.country.nl_NL.title
Henry.
Bezoeker

Het zou netjes zijn om iedereen die al 3 maanden zit te wachten even een mailtje (of ps3) te sturen.

profile.country.nl_NL.title
tonasch
Nieuw

Afgelopen zaterdag, 23-4-2011, was het zo ver. De paashaas kwam langs met de Sony PS3. Naar alle waarschijnlijkheid heeft de heer Hans Klis van Sony dit weten te bewerkstelligen. Zeker weet ik dit niet. Waarom het een en ander zo lang (ruim drie maanden) op zich heeft moeten wachten, is voor mij nog steeds niet duidelijk.

Afijn, laten we de boel installeren en kijken of alles naar tevredenheid werkt.

Grt,

Ton

profile.country.nl_NL.title
wblink
Lid

Dag,

Ik hoop ook op een betere behandeling dan tot dusver.

Hele administratieve zaak ingestuurd, werd 6-1-2012 ontvangen.

Ik krijg op 24-1-2012 een email waarin staat: "De ontvangen streepjescode is niet geldig voor deze actie".

Huh???? een KDL55NX720, streepjeskode uit de doos geknipt.

Nummer bellen (00800 enz). Die verstled me iets anders: ik heb een verkeerd model opgeschreven.

Huh?? Streepjescode en originele factuur dan?

Hoop nutteloos hen en weer gepraat: de originele factuur die ik heb opgestuurd is weg evenals alle andere dingen, ik moet een nieuwe ORIGINELE factuur bij de verkoper aanvragen en die opsturen.

Huh??? Verkoper is niet gek .....

Alle nummers en emailadressen van Sony geprobeerd, maar kom steeds uit bij dat 00 800 enz nummer waar die tiran achter de telefoon zit.

Dus daaaag Sony actie???

Wat mij betreft dan ook daaaag Sony en een berichtje naar de consumentenbond.

Ik vind dit te gek voor woorden.

Willem.

Willem
NEX6
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Je vermeld niet waarom het niet mogelijk is

Nu al de Makro de hemel inprijzen, ze zijn het toch nog aan het oplossen?

Dank Makro, volgende x geen Sony, Maar zeker een tv van jullie.

Heeft de Makro eigen merk TV's of verkopen ze daar ook o.a Sony toestellen?

suc6 met de afloop

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.nl_NL.title
bacchus1
Bezoeker

Het is gewoon kloten met sony, 2 dure tv's van sony! ( een 46" en een 32")

Maak ook de laatste.

7 weken wachten op bericht van sony over de dongel, en dan horen dat het niet kan.:smileyangry:

begleidende brief bij gedaan, die lezen ze niet eens.

3 x met frankrijk gebeld, kasje naar de muur gestuurd.

Geen dongel, geen plezier.

Ik denk dat ik kassa ga inschakelen, dit moet en mag niet kunnen!

DOE DAN GEEN ACTIE!!!

Mijn complimenten aan de Makro Nederland, die gaan het oplossen met sony!!!

Dank Makro, volgende x geen Sony, Maar zeker een tv van jullie.