annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Diefstal of Fraude bij Sony PS3 Actie?

OPGELOST
profile.country.nl_BE.title
Micha.Lema
Nieuw

Diefstal of Fraude bij Sony PS3 Actie?

Iedereen kent ongetwijfeld de Sony actie: Koop een Sony TV en krijg een playstation3 kado.

Hiervoor moet je een kopie van je factuur, een invulformulier en de originele streepjeskode op je doos opsturen naar een PO Box Brucargo.

Dit heb ik dus gedaan op 21 December 2010.

Op het reglement staat: Uw playstation word verzonden 14 dagen na ontvangst van je documenten.

Vandaag (na 3 weken) blijkt (na telefonisch gesprek met Sony Actie Afdeling Benelux) dat zij mijn documenten NIET hebben ontvangen en geen gegevens over mij in hun databank vind.  :thinking:

Ofwel is er iemand bij de post die met een aangepaste factuur (naam, adres), een nieuw ingevuld formulier en de barcodes uit de envelop zelf een playstation heeft geclaimd.

ofwel heeft de koerier dit niet geleverd. ( er zat ook geen brifje in de bus bij afwezigheid...)

ofwel is er iets niet pluis met de Sony actie.

Mijn vermoeden gaat uit naar het eerste geval.

Zijn er nog mensen die lang hebben moeten wachten of helemaal niks ontvangen hebben?

mvg

44 ANTWOORDEN 44
profile.country.nl_NL.title
Jonny555
Bezoeker

Hallo allemaal,

ik heb het zelfde probleem ik heb op 22 november en KDL-40HX 800 gekocht en het formulier van de ps3 actie

van de winkel meegekregen. ik heb alles netjes verzonnen op 24 november maar is nu al 25 januari en ik heb

nog steeds niks gehoord van sony,ik wordt nu wel ongeduldige zal er wat mis zijn gegaan???

kan ik ook mailen naar sony? want vind wel heel erg lang duren met deze actie.

graag hoor ik van jullie.

groeten jonny

profile.country.nl_BE.title
John_C
Bezoeker

Hallo allemaal,

Enerzijds goed te lezen dat ik geen alleenstaand geval ben en dat er duidelijk iets misloopt bij de Sony aktie.

Ik heb eind December alle documenten opgestuurd naar de gekende Brucargo postbus maar tot op heden gewoon niets van gehoord net zoals de het grotendeel hier.

Ik heb inmiddels een mail gestuurd naar  sony@primapost.nl maar nog geen antwoord ontvangen.

IK ben lid van Testaankoop en indien ik binnen een week nog zonder antwoorden van Sony zit denk ik eraan Test Aankoop in te schakelen.

Goed dat ze mooie promoties maken maar ze moeten ze ook  wel uitvoeren zoals ze zelf stellen en dat is toch na 2 weken.

Toen we de aankoop deden denk ik ook niet dat wij mochten wachten met betalen.

Hopelijk mogen we allemaal toch nog ons promotoestel vlug ontvangen.

Vg

profile.country.nl_NL.title
henrie67
Nieuw

jip Sony,denk leuke actie mooie TV met als extra voor mijn dochter een PS3 maar niks.Eerst alles verzonden zoals het moest "niks vernomen" na twee weken maar eens bellen , ik moest nog meer barcode,s uit de doos knippen en opnieuw opsturen, ( geluk dat ik de doos nog had), ondertussen zijn we al weer drie weken verder jammer dat zo,n groot bedrijf zo kinderachtig doet. Weet je wat nog meer ergenis opleverd ? dezelfde TV HX800 nu bij mediamarkt 1299.,- laat ik nou bij Its ( jawel ITS € 1599,- hebben betaald. met als kado die PS3. ik had die PS3 er gewoon erbij kunnen kopen voor hetzelfde bedrag. BALEN !! Nu maar hopen dat Sony zijn afspraken nog na komt.

profile.country.nl_NL.title
Jonny555
Bezoeker

Hallo allemaal,

wie heeft er zin om stappen te onder nemen naar sony.

ik wil namenlijk kassa of radar inschaklen.

want ik heb ook alles opgestuurd en krijg hem niet.

dus volgens mijn klopt er iets niet aan deze actie.

groeten,

Jonny

profile.country.nl_NL.title
henrie67
Nieuw

Ben nu 7 weken verder, ze hebben alles aangetekend van me gehad zelfs de bewijzen dat ik het aangetekend verzonden heb.

Kreeg daarop een mailtje dat de PS3 verstuurd zou worden weer tien dagen verder niks.

ze steken ons gewoon de gek aan. Aan alle actie tegen sony doe ik mee, gaat me niet eens meer om dat speelgoedje maar dat ze me met een kluitje het riet in sturen daar baal ik van.

zal wel iets met ITS te maken hebben dat nu failiet is , want daar komt mijn Bravia 3D TV weg......

Sterkte allemaal:

Gr

Henrie

profile.country.nl_NL.title
henrie67
Nieuw

Geachte heer/mevrouw,

Uw gegevens staan in ons systeem en zijn in orde. Het pakket wordt zo spoedig mogelijk verzonden.


Met vriendelijke groet,
Nathalie Neyron

Sony Actie Afdeling

Telefoon Nederland 0297 230 320
Telefoon België en Luxemburg +32 (0)70 27 26 37

datum 15-02-2011

ik hou jullie op de hoogte

Henrie

profile.country.nl_NL.title
Hans_Klis
Lid

Beste hr/mevr Henrie67,

Welkom op het Sony Forum.

Mag ik u vragen heeft u inmiddels de PS3 ontvangen?

Met vriendelijke groet,

Hans_Klis

Sony Medewerker

profile.country.nl_NL.title
Hans_Klis
Lid

Beste hr/mevr John_C,

Welkom op het Sony Forum.

Het spijt mij te horen van uw ervaring.

Heeft u inmiddels duidelijkheid gekregen?

Met vriendelijke groet,

Hans_Klis

Sony Medewerker

profile.country.nl_NL.title
Scorpio68
Bezoeker

Ook wij zitten met het probleem dat de PSIII niet geleverd wordt door Sony cq TNT

volgens Sony is deze op 11 januari verstuurd, 17 januari voor de eerste maal gebeld, sindsdien 2 tot 3 maal in de week. De eerste weken is ons verteld dat de PSIII bij TNT ligt maar ze weten niet waar.

2 weken geleden officieel door Sony aangegeven dat de PSIII verdwenen is bij TNT en er een nieuwe verstuurd is (7 februari) en dat hij uiterlijk 9 februari binnen zou moeten zijn. Helaas, een week later weer gebeld en blijkt dat de PSIII niet is verzonden maar dat deze die dag (14 februari) opgestuurd zou worden. Vandaag weer gebeld en blijkt dat de PSIII nog niet weg is en vandaag de deur uit gaat.

Ik begin Sony nu wel moe te worden.

Als er meer mensen zijn die stappen willen ondernemen tegen Sony en of TNT sluit ik me graag aan.

profile.country.nl_NL.title
henrie67
Nieuw

Oke eerlijk is eerlijk het heeft even geduurt, maar  18-02-2011 heb ik eindelijk de Sony Playstation 3 gekreken met 1 spel Gran T 5 dus ja je moet er even op wachten maar dan toch.

gr

Henrie