annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

msn/hotmail

sandweb
Bezoeker

msn/hotmail

Hoi,

Weet iemand hoe ik mijn instellingen van mijn notebook moet instellen om bij hotmail en msn te kunnen inloggen; ik werk met vista en het schijnt een probleem te zijn hotmail en msn met vista te kunnen samenwerken. wie weet de oplossing?

ik kan ook msn niet dowloaden aangezien deze niet op mijn notebook is voorgeinstalleerd

dank!

10 ANTWOORDEN 10
profile.country.en_NL.title
Carelino
Bezoeker

ik ben nu wel zover dat ik msn heb geinstalleerd en kan gebruiken.
ik kan echter nog steeds niet op mijn hotmail account komen, ook niet via het chat screen van msn (linksboven, klikken op het envelopje)
nog steeds krijg ik dan een wit scherm met enige tijd daarna het welbekende scherm "kan pagina niet weergeven" (print screen is dus niet nodig)
kortom: ik kom tot aan het invoeren van mijn inlognaam en wachtwoord en verder niet.
en als je op google intypt "hotmail werkt niet met vista", zie je dat heel wat mensen daar ook last van hebben maar goede oplossingen ho maar.
ik denk echt dat het te maken heeft met de instellingen mbt de toegankelijkheid van sommige websites (het woord DEP valt regelmatig op google)

er moet toch wel een oplossing zijn?!

hou me nog steeds aanbevolen dus


Hallo,
Ik heb sinds 2 dagen last van het niet kunnen laden van de webpagina's van specifieke sites, te weten hotmail.com en ebay.nl. Ik lees op het forum www.helpmij.nl dat dit een probleem is bij KPN Planet.
Kunt u mij dit bevestigen en in het bevestigende geval aangegeven wanneer dit uiterst vervelende probleem is opgelost.

Met vriendelijke groeten,

Rob van Eeden

PS. Als het toch zo is dat het een KPN Planet probleem is kan ik niet begrijpen dat er geen informatie over dit probleem op de helppagina's te vinden is.

Antwoord:
De fout zit in de DNS van KPN
de oplossing is handmatig de correcte DNS-server in je TCP/IP instellingen zetten:

Even bij je netwerkinstellingen naar TCP/IP properties gaan, vervolgens bij 'Preferred DNS server' 208.67.222.222 intikken.

Geachte heer/mevrouw,


Hierbij ontvangt u het antwoord op de door u gestelde vraag.

Als gevolg van een storing kunt u enkele websites niet opvragen.

Van de volgende websites is bekend dat deze niet opvraagbaar zijn:

- www.ebay.nl
- www.nfl.com
- www.ati.com
- login.live.com/www.hotmail.com (loginpagina wel, na inloggen niet verder)
- www.yahoo.com
- www.orange.nl
- www.ford.com

Onze excuses voor het ongemak. Wij stellen alles in het werk om de storing zo spoedig mogelijk te verhelpen.

Met vriendelijke groet,

Planet Internet

Zojuist gechecked en ja, het werkt weer!



--------------------------------------------------------------------------------------------
Klein vraagje heb je ook toevallig KPN/Planet? Dan is dit je probleem ga even naar deze link om na te lezen LINK hopelijk is je probleem hiermee opgelost...