annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

msn/hotmail

sandweb
Bezoeker

msn/hotmail

Hoi,

Weet iemand hoe ik mijn instellingen van mijn notebook moet instellen om bij hotmail en msn te kunnen inloggen; ik werk met vista en het schijnt een probleem te zijn hotmail en msn met vista te kunnen samenwerken. wie weet de oplossing?

ik kan ook msn niet dowloaden aangezien deze niet op mijn notebook is voorgeinstalleerd

dank!

10 ANTWOORDEN 10
sandweb
Bezoeker

ok?

profile.country.en_NL.title
Carelino
Bezoeker

Je bent nogaal vaag in je uitleg. Ik werk nu al maanden met Vista maar heb geen enkel probleem met hotmail of msn gehad. Begrijp ook totaal niet waarom je het niet zou kunnen downloaden. Download gewoon msn messenger en installeer het en log in en klaar ben je....

Mensen alsjeblieft als je vraag ben realiseer je dat iemand neit ziet wat jij ziet en wat logisch voor jouw is, is niet voor een ander logisch. Het is net als ik zeg er werkt iets niet in Vista. Nogal onduidelijk dus.

Meer uitleg aub..>>>>>>>

sandweb
Bezoeker

wat een klote antwoord zeg!! is dat je enige suggestie: gewoon installeren??!
als je je op google dit probleem aankaart, zie je dat heel wat mensen met dit probleem kampen.
Kom op joh nu even echt een constrctieve oplossing ipv een doooddoener

profile.country.en_NL.title
Carelino
Bezoeker

wat een klote antwoord zeg!! is dat je enige suggestie: gewoon installeren??!
als je je op google dit probleem aankaart, zie je dat heel wat mensen met dit probleem kampen.
Kom op joh nu even echt een constrctieve oplossing ipv een doooddoener


Het is eerder een rotvraag van jouw. Je probleem is zeer onduidelijk. Wat wil je nou eigenlijk? Msn messenger installeren? Misschien stel je google wel duidelijke vragen....Als je messenger wilt installeren. Formuleer je vraag duidelijker gewoon. Ik ga er vanuit dat ik je vraag goed gegokt heb.

Hier: