annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

msn/hotmail

sandweb
Bezoeker

msn/hotmail

Hoi,

Weet iemand hoe ik mijn instellingen van mijn notebook moet instellen om bij hotmail en msn te kunnen inloggen; ik werk met vista en het schijnt een probleem te zijn hotmail en msn met vista te kunnen samenwerken. wie weet de oplossing?

ik kan ook msn niet dowloaden aangezien deze niet op mijn notebook is voorgeinstalleerd

dank!

10 ANTWOORDEN 10
sandweb
Bezoeker

ok?

profile.country.en_NL.title
Carelino
Bezoeker

Je bent nogaal vaag in je uitleg. Ik werk nu al maanden met Vista maar heb geen enkel probleem met hotmail of msn gehad. Begrijp ook totaal niet waarom je het niet zou kunnen downloaden. Download gewoon msn messenger en installeer het en log in en klaar ben je....

Mensen alsjeblieft als je vraag ben realiseer je dat iemand neit ziet wat jij ziet en wat logisch voor jouw is, is niet voor een ander logisch. Het is net als ik zeg er werkt iets niet in Vista. Nogal onduidelijk dus.

Meer uitleg aub..>>>>>>>

sandweb
Bezoeker

wat een klote antwoord zeg!! is dat je enige suggestie: gewoon installeren??!
als je je op google dit probleem aankaart, zie je dat heel wat mensen met dit probleem kampen.
Kom op joh nu even echt een constrctieve oplossing ipv een doooddoener

profile.country.en_NL.title
Carelino
Bezoeker

wat een klote antwoord zeg!! is dat je enige suggestie: gewoon installeren??!
als je je op google dit probleem aankaart, zie je dat heel wat mensen met dit probleem kampen.
Kom op joh nu even echt een constrctieve oplossing ipv een doooddoener


Het is eerder een rotvraag van jouw. Je probleem is zeer onduidelijk. Wat wil je nou eigenlijk? Msn messenger installeren? Misschien stel je google wel duidelijke vragen....Als je messenger wilt installeren. Formuleer je vraag duidelijker gewoon. Ik ga er vanuit dat ik je vraag goed gegokt heb.

Hier:
1.Ga hiernaartoe en download LIVE MESSENGER Klik Op MIj voor MSN LIVE
2. Ga naar locatie van downloaden en open het gedownloade bestand en volg de instructies.
3. Na installatie start msn messenger voortaan altijd automatisch op wanneer je je computer opstart. Je kunt nu je hotmail e-mailadres met wachtwoord invoeren en inloggen dit programma zal je aangeven wanneer en hoeveel je nieuwe mailberichten hebt in je hotmail account. Natuurlijk kun je ook msn'en met de toegevoegde contactpersonen.

Nog een tip msn bevat veel troep van reclame e.d. door messpatch de downloaden en deze naar eigen voorkeur in stellen is het stukken schoner. Let wel op dat je versie van msn identiek moet zijn voor de messpatch. Volgens mij moet je deze hebben. Zie attachment. Mocht de attachment van MESSPATCH niet overeenkomen met je msn live ga dan naar http://www.mess.be/ en zoek daar de juiste versie die bij je msn past. De settings kun je echter wel gebruiken ongeacht versie.

Ik hoop dat dit je probleem is en het oplost. Windows Vista en MSN Live icm Hotmail hebben geen enkel probleem om samen te werken.

sandweb
Bezoeker

het probleem is 1) dat ik wel op de downloadpagina van Microsoft kan komen maar msn niet kan downloaden nadat ik op downloaden heb geklikt (ik houd dan steeds een wit scherm)
2)ook kan ik niet inloggen op mijn hotmailaccountant nadat ik mijn inlognaam en wachtwoord heb ingevoerd, ook dan krijg ik steeds een wit wit scherm en na een tijdje: kan pagina niet vinden.
ik heb ergens op google gelezen dat dit meer voorkomt (kijk maar als je op google intypt: 'hotmail werkt niet samen met vista')

volgens mij heeft het te maken van de instellingen op mijn nieuwe laptop (nieuw gekocht 31/8)

niets lukt op dit moment

sandweb
Bezoeker

en het gekke is: op GEEN van de download sites kan ik messenger 8.1 downloaden, en op sommige sites staat zelfs bij systeemvereisten dan XP nodig is (!)

profile.country.en_NL.title
Carelino
Bezoeker

1. Download msn via hier via deze LINK (heb het even voor je upgeload)
2. Prbeer het nog een keer (zeker weten goede gebruikersnaam en wachtwoord? Dus je gebruikersnaam@hotmail.NL OF COM OF WAT JE HEBT>>>> en wachtwoord.
3. Lijkt mij niet logisch aan de instellingen van je computer ligt dat msn niet werkt. Kan je niet even een screenshot maken van dat witte scherm of het moment dat het niet werkt. PRT SC button gebruiken pasten in PAINT en saven als JPG.

profile.country.en_NL.title
Carelino
Bezoeker

en het gekke is: op GEEN van de download sites kan ik messenger 8.1 downloaden, en op sommige sites staat zelfs bij systeemvereisten dan XP nodig is (!)


Dat zijn de minimale systeemvereisten....

sandweb
Bezoeker

ik ben nu wel zover dat ik msn heb geinstalleerd en kan gebruiken.
ik kan echter nog steeds niet op mijn hotmail account komen, ook niet via het chat screen van msn (linksboven, klikken op het envelopje)
nog steeds krijg ik dan een wit scherm met enige tijd daarna het welbekende scherm "kan pagina niet weergeven" (print screen is dus niet nodig)
kortom: ik kom tot aan het invoeren van mijn inlognaam en wachtwoord en verder niet.
en als je op google intypt "hotmail werkt niet met vista", zie je dat heel wat mensen daar ook last van hebben maar goede oplossingen ho maar.
ik denk echt dat het te maken heeft met de instellingen mbt de toegankelijkheid van sommige websites (het woord DEP valt regelmatig op google)

er moet toch wel een oplossing zijn?!

hou me nog steeds aanbevolen dus