annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

BOEHOEHOE :(

profile.country.nl_NL.title
ovanlierop
Bezoeker

BOEHOEHOE :(

Mijn vaio laptop is gecrashed.
Gaf blauw scherm nadat ik een programmatje geopend had. Bij het opnieuw opstarten bleef ie het blauwe scherm geven.
Ik dacht bij mezelf: damn Virus :devil:

ikke met mijn laptop naar de pc-dokter...
hij zou bekijken wat er aan de hand was.
Belt ie me vandaag op: Ik kan hem niet maken, ook herinstalleren lukt niet. Hij vindt geen schijven meer.
PARDON!!! heftig virusje zeg ik.
Maar niets is minder waar.
Volgens de pc-dokter is het geen virus maar is er serieus iets kapot in de laptop.

Nu heb ik de vraag:
Hoe lang zit er garantie op een vaio laptop???

3 ANTWOORDEN 3
Rickstar86
Bezoeker

Ik dacht standaard 1 jaar garantie....

profile.country.en_NL.title
Carelino
Bezoeker

Mijn vaio laptop is gecrashed.
Gaf blauw scherm nadat ik een programmatje geopend had. Bij het opnieuw opstarten bleef ie het blauwe scherm geven.
Ik dacht bij mezelf: damn Virus :devil:

ikke met mijn laptop naar de pc-dokter...
hij zou bekijken wat er aan de hand was.
Belt ie me vandaag op: Ik kan hem niet maken, ook herinstalleren lukt niet. Hij vindt geen schijven meer.
PARDON!!! heftig virusje zeg ik.
Maar niets is minder waar.
Volgens de pc-dokter is het geen virus maar is er serieus iets kapot in de laptop.

Nu heb ik de vraag:
Hoe lang zit er garantie op een vaio laptop???


Standaard 1 jaar idd zoals hierboven aangegeven. Ben toch wel nieuwsgierig....blauw scherm zat er ook nog info bij die blauwe scherm of is het alleen blauw. Weet neit wie pc-dokter is maar het zou verstandiger geweest zijn om indien je binnen garantie zat het naar Sony te sturen. Ze komen het netjes voor je ophalen en binnen max 7 dagen geloof ik heb je het terug. Ik heb het eerder gedaan, en was bijzonder tevreden hoe het allemaal gedaan werd door Sony. Maar als je buiten garantie bent ben je wel de ... Welke laptop heb je eigenlijk? Heeft die man geprobeerd een andere harde schijf op aan te sluiten? Voor computerzaken is het over het algemeen vaak onmogelijk dit soort dingen te repareren omdat ze de onderdelen die alleen Sony heeft (op een paar dinen na) niet hebben. Als je moederbord stuk is ben je enorm de pineut helaas.

Maar vanaf hier kan ik er natuurlijk geen oordeel over geven. Veel succes verder.

profile.country.nl_NL.title
ovanlierop
Bezoeker

er stond eigenlijk niet veel in dat blauw scherm behalve: 'windows heeft het systeem afgesloten dit om verdere schade te voorkomen'.

Pc-dokter heeft eigenlijk alleen gekeken of hij hem opnieuw kon installeren, want in eerste instantie dacht ie dat het een 'fout in windows was.

Maar goed, de laptop is dus net geen 13 maanden oud.
Ik zal eens bellen met Sony om te kijken wat er aan te doen is...

Baal wel ENORM!!! :slight_frown: