annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

KD-49X8307 valt zomaar uit en start weer op? / Reboot?

ReneArk
Ontdekker

KD-49X8307 valt zomaar uit en start weer op? / Reboot?

Beste communityleden/Beste Sony,

Sinds een paar dagen hebben wij de KD-49X8307C. Netjes geinstalleerd, de nieuwste firmware, alle updates geinstalleerd en 'bekabeld' op internet aangesloten. Ziggo abonnement had ik al. Nu valt de TV regelmatig uit om vervolgens weer op te starten. Het lijkt erop alsof de TV gewoon helemaal opnieuw opstart/reboot. Ook schakelt hij langzaam naar een andere zender. Vooral het zomaar uitvallen is gewoon ontzettend waardeloos. Dit ben ik niet van Sony (Bravia) gewend. We hebben de oude Bravia nog en die had hier nooit last van. Wat is hiervoor de oplossing?

23 ANTWOORDEN 23
ralph1976
Lid

Komt waarschijnlijk omdat het een probleem was dat zich alleen op het (oude) ziggo netwerk voordeed. Hierdoor is de update alleen maar hier in Nederland uitgebracht en daardoor alleen via een usb-update.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Mooi dat het gelukt is :bulb:

 

Volgens de geruchten komt er vanmiddag/vanavond en nieuwe update uit, kun je weer opnieuw beginnen.

Hou de community in de gaten, zodra ik meer weet kun je alles over de update hier in de community lezen.

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
peterbravia
Ontdekker

Probleem lijkt verholpen! :slight_smile: Blij mee want dat was toch wel een erg storend iets, soms wel 3x per avond een reboot. Mijn vriendin vroeg me op gegeven moment "heb je je eigenlijk wel verdiept in deze aankoop?" Dan sta je als man wel even in je hemd :flushed: ... nou nog die Info balk automatisch laten verdwijnen en de Uitzending gemist apps van RTL en NPO en de TV is me helemaal naar het zin. 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Mooi dat het gelukt is, nu de volgende update dan maar die sinds gisteren online staat.

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
ReneArk
Ontdekker

We hebben geen geluk met dit toestel. De nieuwste update van vorige week is geinstalleerd. Hij start niet meer opnieuw op. Nu kiest het apparaat ervoor om gewoon vast te lopen. Stekker eruit, opnieuw aanzetten en dan doet ie het weer. DRAMA-TV.:smileyshocked:

Infobalk gaat soms automatisch weg en soms niet.........

mootje1965
Ontdekker

Hoi ik heb dezelfde tv als u,  de 4K curved.

Heeft u ook last na de update van 14 oktober van een bevriezen beeld, zoals niet meer kunnen zappen, en geen beeld maar wel geluid. 

Ik ben even nieuwsgierig  namelijk er zijn meer mensen die hier nu weer last van hebben! 

profile.country.NL.title
c.tuynman
Ontdekker

Ik heb het zelfde probleem.

Tv loopt compleet vast.

 

mootje1965
Ontdekker

Dit kreeg ik vanmiddag binnen!! 


Naar aanleiding van ons telefoon gesprek van vorige week het volgende.

U gaf aan dat uw televisie af en toe vast loopt. Ik heb uw zaak toen doorgezet naar een hogere afdeling.

Inmiddels is bekend geworden dat het probleem bij meerdere mensen voorkomt en heeft Sony de volgende statement gemaakt:

De afgelopen dagen hebben we voor onze Sony Android-TV, in bepaalde gebieden met bepaalde kabelaanbieders, klachten ontvangen over het vastlopen / bevriezen van de TV. Op dit moment zijn er diverse streams geanalyseerd door de engineers die naar NL zijn gekomen. We werken nu aan een speciale Nederlandse software update/patch om het regionale probleem op te lossen. We verwachten eind deze week een passende oplossing voor het Nederlandse probleem te hebben, voor u en uw klanten.

ReneArk
Ontdekker

Ik weet niet wanneer je je tv hebt aangeschaft, maar als ik jou was zou ik terug gaan naar de winkel. Mijn tv breng ik morgen terug. Ik heb de winkel vandaag gebeld en de problemen toegelicht.

 

Morgen ruil ik de tv dus in.

ReneArk
Ontdekker

Nog even in antwoord op uw vraag: ja, daar heeft mijn exemplaar ook last van. Je kunt dan alleen de stekker eruit halen en opnieuw opstarten. Brrrrr.