annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Update naar V2637

profile.country.NL.title
carelfrans
Lid

Update naar V2637

Vandaag mijn Bravia via USB geupdate naar Versie 2637 en alles gebrobeerd maar tot op heden geen reset meer nodig gehad of meegemaakt.

Bij zoeken naar update werd hij niet gevonden dus maar via USB. Lijkt een hele verbetering.

8 ANTWOORDEN 8
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony community,

In diverse topics is aangegeven dat de update alleen via de website is te downloaden, dit omdat de fix in de update alleen voor de toestellen in NL zijn.

 

Ook ik ben zeer tevreden over deze update.

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
wilmohren
Ontdekker

Maar wat in de handleiding voor de update staat klopt niet. De grootte van het bestand wijkt af van de de opgegeven grootte zodat ik het niet vertrouw.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Neem maar aan dat de download file gewoon te vertrouwen is, en de update kan worden geinstalleerd in je Bravia TV.

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
wilmohren
Ontdekker

Volgens de handleiding zou een file geunzipt moeten worden, maar als ik de update download krijg ik een map met al een *.pgd file (of zoiets), de groote wijkt af van de instructie.

Daarnaast werd mij eerst door de Sony helpdesk verteld dat ik de CI+ module uit de tv moest halen en dan updaten, vervolgens de fabrieksinstellingen terugzetten.

Is toch wel duidelijk dat ik het dan niet meer helemaal vertrouw.

Al met al een Sony onwaardige instructie.

Gewoon downloaden en via usb updaten is op zich toch geen probleem, he?

 

 

profile.country.NL.title
carelfrans
Lid

Ik heb hem zo in de USB poort gestopt met C+ module erin. Opdate duurt ongeveer 30 minuten maar nu ben ik van alle vastlopers af hoe ik ook swich van TV naar apps. Kan hem een ieder van harte aanbevelen.

profile.country.NL.title
wilmohren
Ontdekker

Dus je hebt net zoals ik bij het downloaden een ordner met een pkg file gekregen, dus niks meer hoeven te unzippen?

profile.country.NL.title
carelfrans
Lid

IK HEB HEM GEZIPT GEKREGEN MAAR ALS JE EEN *.PKG FILE HEBT IS HIJ AL GEUNZIPT VOLGENS MIJ.

Op de USB zetten in de TV en dan maar 30 min kofiie drinken. Daarna loopt het als een zonnetje.

Suc6

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

De download file is een .ZIP, zoals in de handleiding staat moet dit bestand worden uitgepakt en dan blijft er een .PKG bestand over. Mogelijk dat de Internet brouwer op de PC wel automatisch de .zip bestanden d.m.v. een plugin wel direct uitpakt.

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!