annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Opstartprobleem KDL-40W705C

profile.country.NL.title
eddyks
Ontdekker

Opstartprobleem KDL-40W705C

Hallo,

 

als ik mijn TV KLD-40W705C aanzet, dan verschijnt enkele seconden na het opkomen van het beeld een boodschap die verteld dat 'Sommige toepassing niet gebruikt kunnen worden omdat er een opstartprobleem is'. Voor de oplossing wordt verwezen naar het i-Manual.

Echter in het i-manual wordt met geen woord gerept over opstartproblemen.

Ook laat het bericht niet zien om welk(e) toepassing(en) het gaat.

Het probleem doet zich alleen voor bij een 'koude' start, dus als het toestel enige tijd uit gestaan heeft.

Hoe los ik dit op?

9 ANTWOORDEN 9
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony community,

Dit is mogelijk omdat er tijdens het opstarten de netwerkverbinding nog niet actief is, en de informatie van enkele toepassingen nog niet heeft kunnen inladen.

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
eddyks
Ontdekker

Ik begrijp wat je zegt, maar waarom doet dit probleem zich nu opeens voor (sinds enkele dagen) en niet vanaf het begin van installatie? Hij staat via Wifi-5G verbonden met m'n modem. En belangrijker hoe los ik dit op?

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Heeft te maken met de opstart volgorde, en is alleen op te lossen in de firmware.

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
eddyks
Ontdekker

Ik heb deze TV net een maand en installatie werd meteen nieuwe software ge-downloaded. Dus welke firmware?

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Laatste update is v2637, deze is alleen te downloaden via de ondersteunings website van de W705c.

Voor de goede orde, de aanpassing van de opstart volgorde zit nog niet in de v2637, misschien in de toekomst.

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
eddyks
Ontdekker

Sorry, maar als ik op de update pagina kijk van de KDL-40W705C kijk dan wordt daar versie 2.601 aangegeven en die is in de TV geinstalleerd. Ook als ik de TV probeer te laten updaten geeft hij aan dat ik de laatste software versie al heb.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Sorry,

ik zie nu ook dat de W705c geen Android aanboord heeft, dew v2637 is alleen voor de TV's met Android.

Je zal even geduld moeten hebben tot de volgende update.

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Lost het probleem zichzelf niet op als het toestel even aangestaan heeft? Kan zijn dat de netwerkverbinding niet direct tot stand komt. 

profile.country.NL.title
eddyks
Ontdekker

Als hij even aanstaat verdwijnt de melding. Wanneer ik de tv uitzet en meteen weer inschakel dan komt deze mededeling niet terug. Wacht ik even voor ik hem weer inschakel dan komt het bericht weer. Du na een warme start geen probleem, wel na een koude start.

Maar dit alles terzijde, ik heb de tv weer teruggezet naar de fabrieksinstellingen en het probleem is weg.

Wel heb ik ALLES weer opnieuw moeten instellen, kanalen, geluidsopties, beeldopties, WiFi enz.

Vervelend, maar alles werkt weer normaal.