annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Hoe lang duurt het updaten van je Android TV?

irmarte
Ontdekker

Hoe lang duurt het updaten van je Android TV?

Ik heb net een X83C gekocht. Alles goed en wel tot ik word gevraagd een update te doen. Ik voltooi de update en ziet hier nu al 10 minuten te kijken naar een icoontje met een stekker en een blauw pijlcirkeltje. Ik denk dat de stekker wil zeggen dat ik de stekker niet mag uittrekken en het cirkeltje dat hij aan het updaten is maar hoe lang moet ik nu nog zitten wachten?

 

 

4 ANTWOORDEN 4
irmarte
Ontdekker

Lang dus! :slight_smile:

 

Is eindelijk gestopt met updaten.

 

 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony community,

Het downloaden is afhankelijk van je internetsnelheid, duurt ongeveer 20 a 30 minuten om de 1 GB binnen te halen.

Het installeren van de update duurt ook 20 a 30 minuten.

 

Welke update ben je aan het installeren, de speciale NL update(v2637) is alleen via de website van X83c te downloaden en deze via USB-stick in het toestel te zetten.

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
irmarte
Ontdekker

Ik weet niet juist wat ik aan het installeren was. Duurde inderdaad 30 minuten of meer. Ik vind het nogal onduidelijk weergegeven. Een percentagebalk zou veel frustratie verhelpen bij nieuwe gebruikers. Ik ken tegenwoordig nog maar weinig apparaten die er zo lang over doen om software bij te werken. Maar goed, alles opgelost nu.
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welke software er is geinstalleerd is te zien d.m.v. van de "help" toets, waarschijnlijk de v2305

Om problemen te voorkomen, adviseer ik om de laatste update v2637 via de PC, en website en USB stick te installeren.

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!