annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Taal wijzigen

OPGELOST
profile.country.NL.title
Kreeft39
Ontdekker

Taal wijzigen

Hallo,

Ik heb en @65 overgenomen echter de taal die iki kan kiezen in de camera is Frans, Engels en Spaans. Kan ik dit op een of andere manier wijzigen in Nederlands of Duits?

Arie Bos

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
pieterlj
Lid

Het is maar net of je daar last van hebt of niet. Ik zet mijn taal altijd op het Engels zodat ik discussies op online forums (Engelstalige) goed kan volgen. Bovendien ben ik leraar Engels dus voor mij is dat geen enkel probleem.

Sony a6300,Sony 18-200/f3,5-6,3 Sony 35/1,8,Sony 30/3,5,Sony 50/1,8,Samyang 12/f2,Sigma 19/f2,8. Sony A77/Sony 16-50/f2,8/Tamron 70-300/4,5-5,6 vc usd, Sigma 70/f2,8, LA-AE3

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony community,

Misschien heb je de gebruikersinstructie's al wel gevonden. Ik kan je niet verder helpen, je zult moeten wachten totdat er een gebruiker van de A65 je verder wil/kan helpen.

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Kreeft39
Ontdekker

In elk geval bedankt voor de reactie
profile.country.NL.title
Amfion
Expert

Als Nederlands er niet tussen staat kun je dit niet oplossen bij mijn weten. Lijkt er dan op dat je een camera hebt die niet voor de Nederlandse markt bedoeld was oorspronkelijk. 

profile.country.NL.title
pieterlj
Lid

Het is maar net of je daar last van hebt of niet. Ik zet mijn taal altijd op het Engels zodat ik discussies op online forums (Engelstalige) goed kan volgen. Bovendien ben ik leraar Engels dus voor mij is dat geen enkel probleem.

Sony a6300,Sony 18-200/f3,5-6,3 Sony 35/1,8,Sony 30/3,5,Sony 50/1,8,Samyang 12/f2,Sigma 19/f2,8. Sony A77/Sony 16-50/f2,8/Tamron 70-300/4,5-5,6 vc usd, Sigma 70/f2,8, LA-AE3
profile.country.NL.title
Kreeft39
Ontdekker

Dank voor de raectie.

De taal kan naar engels gewijzigd worden, maar dat is niet mijn sterkste kant.

Maar dat gaat verder wel lukken.