annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

We brengen hem terug, ik heb er genoeg van! Nooit meer Sony.

bervanba
Lid

We brengen hem terug, ik heb er genoeg van! Nooit meer Sony.

Afspraak gemaakt met leverancier over een omruilregeling van onze KDL 55X9005C.

Gelukkig...

 

Nieuwe update:

- Na gebruik Ziggo iTV hangt de tv, stekker er uit, blijft hangen... Uur wachten, doet het weer komt in digitale radio op.

- Harde schijf aangesloten (zit al 3 jaar aan Samsung!), wordt niet gevonden, op geen enkele poort. Andere schijf, andere kabel, geen soulaas.

- Zappen tussen dig zenders, TV hangt weer. 

 

Genoeg voor 1 dag, genoeg voor altijd, weg dat ding!

 

Sony, luisteren jullie wel? Ik wel eens begrepen dat een tevreden klant zijn ervaring vertelt aan 1 andere persoon, een ontevreden klant vertelt de frustraties aan min 7 andere personen. Prima marketing strategie om de software QA te schrappen.... Zero Defect principle was ooit in Japan bedacht, toch?

22 ANTWOORDEN 22
profile.country.NL.title
Arie_mx5
Lid

Driverproblemen? Dat is niet eens zo'n gek idee.

 

Overigens heb ik een berg onzin van Google uit het OS gesloopt en de performance gaat er met sprongen op vooruit!

Beetje bij beetje haal ik alles uit het register vandaan, net als de spyware die ik ben tegengekomen en waarmee Google zo'n beetje alles verzameld over de gebruiker, maar ik merk nog geen beperkingen op het gebied van multimedia.

Alles blijft werken.

Dingen zoals 'googleplay films, muziek en meer van die google onzin heb je in feite niet nodig.

 

De tv werkt een stuk vlotter en wonderwel stabieler.

 

Heren van sony, een goede tip wellicht? ( of krijgen jullie dan ruzie met Google? 😉 )

Android killed Sony tv.
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Met uitgesloopt bedoel je waarschijnlijk uitgeschakeld, de uitgeschakelde apps blijven nog aanwezig en zijn ook weer in te schakelen. De apps worden niet meer opgestart bij het aanzetten

 

Er zijn nog veel meer apps die uitgeschakeld kunnen worden, bijv. Chinees toetsenbord o.a.

Je zou een nieuw topic kunnen aanmaken voor de andere gebruikers in de community over welke apps je heb uitgeschakeld.

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Arie_mx5
Lid

"er uitgesloopt" is inderdaad een beetje zware term omdat dan de TV gehackt moet worden.

Overigens ga ik dat met een collega wel proberen te doen en ook of het mogelijk is om er een ander OS op te zetten.

Maar voor nu laat ik het even zo.

 

Ik heb de tv diverse keren weer in de fabriekstoestand gezet en met een klein appje, die gewoon in de playstore is te vinden, diverse onnodige zaken uitgeschakeld.

Zaken als de printerspooler zijn helemaal niet nodig en kunnen er uitgehaald worden.

Nu ik Android geheel heb uitgekleed draait de tv als een trein!!

 

Ik zal hier een ander topic voor openen, ik denk dat dit wellicht de oplossing kan zijn voor veel traagheidsproblemen in het toestel :slight_smile:

 

Android killed Sony tv.