annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

We brengen hem terug, ik heb er genoeg van! Nooit meer Sony.

bervanba
Lid

We brengen hem terug, ik heb er genoeg van! Nooit meer Sony.

Afspraak gemaakt met leverancier over een omruilregeling van onze KDL 55X9005C.

Gelukkig...

 

Nieuwe update:

- Na gebruik Ziggo iTV hangt de tv, stekker er uit, blijft hangen... Uur wachten, doet het weer komt in digitale radio op.

- Harde schijf aangesloten (zit al 3 jaar aan Samsung!), wordt niet gevonden, op geen enkele poort. Andere schijf, andere kabel, geen soulaas.

- Zappen tussen dig zenders, TV hangt weer. 

 

Genoeg voor 1 dag, genoeg voor altijd, weg dat ding!

 

Sony, luisteren jullie wel? Ik wel eens begrepen dat een tevreden klant zijn ervaring vertelt aan 1 andere persoon, een ontevreden klant vertelt de frustraties aan min 7 andere personen. Prima marketing strategie om de software QA te schrappen.... Zero Defect principle was ooit in Japan bedacht, toch?

22 ANTWOORDEN 22
djohnlord
Lid

zit er ook tegen aan,vooral omdat sony niet eens komt van sorry nee werkt nog niet,mooie specificaties en functies,maar waneer??????

sony support praat er om heen,ergelijk

profile.country.NL.title
frank_l_68
Lid

Gaat het terugbrengen soepel? Ik heb de mijn bij Media Markt gehaald en wil hetzelfde doen.

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

@bervanba

 

Voor het hangen van de software i.c.m. CI+ module opp het "oude" Ziggo digitale netwerk is er een tijdelijke work around die bij de meeste naar volle tevredenheid werkt.

 

Heeft de gebruikte HDD's wel de juiste bestandsindeling.

 

Kan je verzekeren dat Sony al vanaf woensdagmiddag (17-02-16) op de hoogte ervan is, en dat er koortsachtig wordt gezocht naar de oplossing.

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
bervanba
Lid

De onze komt ook bij MediaMarkt vandaan.

 

Hier is wat de situatie is:

2 Weken geleden eerste keer telefonisch als defect gemeld bij de service desk.

Ze hebben een service engineer langs gestuurd om te komen kijken, die moest eigenlijk eerst moederbord vervangen als standaard procedure. Maar heeft na overleg met expert besloten dat niet te doen.

We hadden een serie plaatjes gemaakt van het scherm terwijl het hing...

Hij heeft in service rapport gemeld dat product niet te repareren is. We hebben gevraagd dat per email te krijgen van hem. Is gelukt.

Met dat rapport gisteren aan de balie in Amsterdam geweest, als we de TV met de doos en schuim en alle documentatie etc (hebben we gelukkig nog) onbeschadigd terugbrengen betalen ze 100% aankoopbedrag terug.

 

Succes

djohnlord
Lid

sony komt met oplossing???nog steeds druk aan het mailen met sony support,maar daar word je ook niet wijzer van,begin het ook nu zat te worden,

profile.country.NL.title
Supernovasx
Lid

Ik heb de tv nu 1,5 week mag 4 weken uit proberen van plattetv. Maar ik heb "gelukkig" geen problemen.... (KD-55X8509C)

 

Het is natuurlijk heel vervelend dat deze problemen er zijn. Het zou mooi zijn als sony je laat terug gaan naar de vorige versie als deze wel goed werkt. Er komt vast snel een oplossing

bervanba
Lid

Ik neem afscheid van jullie, gisteren TV teruggebracht. Nu een Samsung 55JS8000 in huis..... vwb 1 dag mag betekenen: stabiel

profile.country.NL.title
Arie_mx5
Lid

Ik heb de Sony 55x8507 nu bijna twee weken in huis en zit er zo langzamerhand ook aan te denken om een Panasonic aan te schaffen en deze te verkopen of terug te brengen.

Welke ui bij Sony ooit heeft bedacht om Android te gaan gebruiken als besturingssysteem weet ik niet, feit is dat Sony hier veel consumenten verdriet mee doen.

 

Ik heb jaren lang een Sony tv gehad en kwalitatief zijn er bijna geen betere merken op de markt, maar de software doet de das om...

Erg jammer en ik hoop dat er hobbyisten op zullen staan om de gehele Sony firmware te herschrijven en zelfs in staat zullen zijn om een open-source besturingssysteem op het apparaat te implementeren, want dit is te knullig voor woorden.

..maar er zal wel weer een dikke som geld mee gemoeid zijn waar Sony voor is gezwicht.... Erg jammer hoor! 😞

Android killed Sony tv.
ArendQ
Ontdekker

Terugbrengen is een optie als je baalt van een tv. Ik heb in een korte periode zoveel tv's retour gestuurd omdat die niet aan bepaalde eisen voldeet. En dat waren tv's van Philips en Samsung. Nu heb ik een Sony en die is op alle fronten prima. Als het alleen maar aan het merk Sony zou liggen zou het vrij eenvoudig zijn. Dan zou niemand meer een Sony tv kopen. Op dit moment wil ik niks anders meer dan een Sony. Omdat ik nu een hele goede tv van Sony heb. Koop ik de volgende keer een Sony en heeft die kuren zou ik waarschijnlijk hetzelfde reageren. Je wilt toch wat goeds thuis hebben staan. En in deze periode waar de techniek al erg ver is zou dat geen probleem mogen zijn!