annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

SONY 55X8505X 4K clouding en rare vlekken beeld

OPGELOST
profile.country.NL.title
DRAGONBLADEX
Ontdekker

SONY 55X8505X 4K clouding en rare vlekken beeld

heb ongveer 2 weken geleden een sony 4k tv gekocht nu valt mij op witte vlekken in beeld bij donkere scenes en banding in het beeld wat moet ik hier mee aan 

 

 

alvast bedankt voor het antwoorden 

 

IMG_20160410_154507.jpgIMG_20160410_154527.jpgIMG_20160410_154520.jpg

Tags (1)
14 ANTWOORDEN 14
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert


acmaarts schreef:

Hoi, ik heb dat met de 9005C ook. Ben er ook al mee teruggeweest. Schijnbaar hebben alle 'edge led' televisies van Sony hier last van (edge bleeding en clouding). Het exemplaar in de winkel had dit idem dito. Het valt alleen op in een donkere omgeving. Bij daglicht is het niet zichtbaar. Op dit vlak heeft Sony wel wat steken laten vallen! Ondanks een verder perfecte beeldkwaliteit is dit behoorlijk storend!


Zoals ik hierboven zei, hoe dunner het toestel, hoe groter de kans dat je dit zult zien. Edge led is puur bedoelt om TV's zo dun mogelijk te maken en toch aantrekkelijke beeldkwaliteit te leveren. 
De X9005C is het dunste toestel ter wereld. 

 

Indien jouw toestel hier in te erge mate last van heeft, kun je dat aangeven. In veel gevallen wordt hij omgeruild als je niet te lang wacht. Hangt ook wel van de winkel af natuurlijk. 

 

Evengoed kun je een monteur langs laten komen die dit komt nakijken en beoordeeld of het binnen de richtlijnen valt. 

profile.country.NL.title
DRAGONBLADEX
Ontdekker

media martk heeft me meteen door gestuurd naar sony wacht wel even af wat sony doet anders ga ik gewoon weer terug naar de winkel

Guntherdebelie
Ontdekker

Hoe is het uiteindelijk afgelopen als ik mag vragen?

Wij hebben gelijkaardig probleem (witte vlekken en flikkerend beeld) met onze nieuwe Sony  KD-65S8505 C

Volgende week komt de technische dienst van Sony thuis langs.

profile.country.NL.title
DRAGONBLADEX
Ontdekker

Heb een nieuw gekregen van de mediamarkt wel beetje clouding maar niet zo erg als het eerste model wat ik had

Guntherdebelie
Ontdekker

OK. Bedankt alvast.

Benieuwd hoe het hier gaat uitdraaien.