annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

SONY 55X8505X 4K clouding en rare vlekken beeld

OPGELOST
profile.country.NL.title
DRAGONBLADEX
Ontdekker

SONY 55X8505X 4K clouding en rare vlekken beeld

heb ongveer 2 weken geleden een sony 4k tv gekocht nu valt mij op witte vlekken in beeld bij donkere scenes en banding in het beeld wat moet ik hier mee aan 

 

 

alvast bedankt voor het antwoorden 

 

IMG_20160410_154507.jpgIMG_20160410_154527.jpgIMG_20160410_154520.jpg

Tags (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

MM schuift het zoals gewoonlijk weer eens af, MM is de verkopende partij aan jouw en dus verantwoordelijk.

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

14 ANTWOORDEN 14
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony community,

Zo te zien is het een duidelijk geval van omruilen voor een ander toestel bij de verkopende winkel.

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
DRAGONBLADEX
Ontdekker

mij werd er verteld om contact op te nemen met sony 

 

gaat om de winkel mediamarkt

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

MM schuift het zoals gewoonlijk weer eens af, MM is de verkopende partij aan jouw en dus verantwoordelijk.

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

@DRAGONBLADEX, MediaMarkt heeft service afspraken met Sony. Als jij dit binnen afzienbare tijd sinds de aankoop hebt gemeld bijze, moeten ze dit laten inspecteren. 

 

Wat wel goed is om te weten is dat dit voorkomt bij elke Edge-Led TV. Het verschilt natuurlijk per toestel hoe zichtbaar het is. 

Vaak kun je hier ook zelf wat aan verbeteren. Bijvoorbeeld met een vochtige doek het scherm zacht masseren, of de schroeven achter het scherm iets losser/vaster draaien. 

 

Ga ook even na in welke mate je je hier aan ergert. Je pakt nu een compleet zwart beeld (iets wat je zelden ziet tijdens gebruik) en je neemt een foto. Het effect wat je daardoor ziet lijkt vele malen erger als het daadwerkelijk is. 

profile.country.NL.title
DRAGONBLADEX
Ontdekker

als ik test met test kruis of text in het in het midden is het zelfs zie je het dan zo als op de camera er nog steeds niet elke egde led heeft er last van heb hier ook een sony edge led uit 2014 staan heeft er helemaal geen last van 

 

heb al contact met sony hier over met sony word zo spoedig mogelijk contact met me opgenomen 

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Jawel, elke edge Led heeft dit. Echter, hoe dunner de TV, hoe meer je het merkt. 


Is je andere edge Led even dun als deze? 

profile.country.NL.title
DRAGONBLADEX
Ontdekker

ja gaat om zelfde soort model alleen dan 1080P zijn even dik

acmaarts
Ontdekker

Hoi, ik heb dat met de 9005C ook. Ben er ook al mee teruggeweest. Schijnbaar hebben alle 'edge led' televisies van Sony hier last van (edge bleeding en clouding). Het exemplaar in de winkel had dit idem dito. Het valt alleen op in een donkere omgeving. Bij daglicht is het niet zichtbaar. Op dit vlak heeft Sony wel wat steken laten vallen! Ondanks een verder perfecte beeldkwaliteit is dit behoorlijk storend!

profile.country.NL.title
DRAGONBLADEX
Ontdekker

Wacht gewoon ff af wat sony doet 

 

Is gewoon heel iritand met film kijken als er text midden in het beeld komt zelf backlight en licht sensor aan zetten zie je het dan gewoon steeds