annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Netflix start niet op kdl48wd650

OPGELOST
Mark381
Ontdekker

Netflix start niet op kdl48wd650

Ik heb sinds een maand een kdl48wd650 in huis. Tot afgelopen vrijdag werkte alles probleemloos. Sinds vrijdag start Netflix niet meer op. YouTube werkt wel, Netflix werkt ook op de iPad.  Er komt geen foutmelding. Bij het opstarten van Netflix gebeurt er niks. Tv is bedraad aangesloten. 

 

Zodra ik naar instellingen ga en de fabrieksinstellingen reset gaat het weer 1x goed, maar de volgende poging start de app weer niet op. 

 

Iemand een idee? 

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony community,

Geef de WD650 eens een reset d.m.v. de groene knop ongeveer 10 sec ingedrukt te houden totdat de WD650 opnieuw opstart.

 

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

7 ANTWOORDEN 7
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony community,

Geef de WD650 eens een reset d.m.v. de groene knop ongeveer 10 sec ingedrukt te houden totdat de WD650 opnieuw opstart.

 

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
Mark381
Ontdekker

Ik ga dat proberen. Laat het weten of het heeft geholpen.

 

Bedankt.

profile.country.NL.title
pa3fws
Lid

Ik heb sinds vorige week exact hetzelfde probleem op mijn 43WD750.

Als ik Netflix opstart dan komt heel even het opstart draaiende rondje in beeld rechtsboven (dus niet de loading content rode circel) en daarna gaat het scherm op zwart. Er gebeurd helemaal niets meer, tot ik op de afstandsbediening RETURN druk.

De power reset functie via de afstands bediening (ingedrukt houden tot TV reset) heeft geen effect, enkel de stekker eruit en weer erin zorgt ervoor dat het weer werkt.

Enige verschil met vorige week is dat er van Ziggo een gratis tv pakket is vrij gegeven (Sport), maar zover ik gezien heb is er geen update van CI+ of Sony geweest.

Ik werk dus met een CI+ kaart en Netflix, dit probleem is dus anders dan het probleem wat ik had (en opgelost is) icm de CI+ kaart.

Hopelijk kan dit opgelost worden, want om nu elke keer weer de stekker eruit en erin te stoppen is niet echt handig. Gr, Rob

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

@pa3fws

 

Netflix blokkeert Nederlands kabelbedrijf vanwege misbruik klanten

Een deel van de klanten van Kabelnoord heeft de afgelopen dagen geen gebruik van Netflix kunnen maken. Netflix blokkeerde de toegang van klanten tot de streamingdienst.

 

Link

 

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Randy21
Ontdekker

Ik had hetzelfde probleem met Netflix.

 

Wat bij mij hielp was via apps>Netflix in instellingen gaan en dan bij Netflix alle updates verwijderen.

 

Nu werkt het weer.

 

Gr. Randy

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony Community,

 

Bedankt voor de mogelijk oplossing.

 

 

73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Randy21
Ontdekker

Bedankt en geen dank;-)!