annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Internet op tv

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
eltodejo
Bezoeker

Internet op tv

Kan iemand mij vertellen hoe ik internet instaleer op mijn Bravie KLD37EX ?

Wel kreeg ik te zien een ID nummer  en pin code invullen maar waar kan ik die vinden ?

Ik hoop dat iemand mij het kan vertellen

Bij voorbaat mijn dank , Gerda .

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_NL.title
breedBenR
Lid

probeer je draadloos met je thuisnetwerk/internetaansluiting verbinding te maken?

De automatisch methode werkte niet en je bent handmatig aan de gang?

ID (voluit netwerk SSID) = de naam van je thuisnetwerk. De standaard naam staat in het boekje wat je bij je internetaansluitingskastje hebt gekregen. Begint vaak met de merknaam van je router/modemkastje, en dan een serienummer. Mogelijk heb je die al eens gewijzigd, naar een netwerknaam van eigenkeuze. Als je ook een laptop o.i.d gebruikt, dan kan je daar ook de naam van je draadloze netwerk vinden. De tv kan ook scannen, dan zie je de SSIDs van alle netwerken om je heen (je eigen, en die van je buren als die ook draadloos internet gebruiken)

PIN is het wachtwoord bij je netwerk. Ook dat heb je bij je internetaansluiting gekregen, en mogelijk gewijzigd naar een eigen wachtwoord.

welke EX tv heb je? een 720/721 ? of een lager nummer met een losse dongle?

of probeer je bedraad aan te sluiten?

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

4 ANTWOORDEN 4
profile.country.nl_NL.title
breedBenR
Lid

probeer je draadloos met je thuisnetwerk/internetaansluiting verbinding te maken?

De automatisch methode werkte niet en je bent handmatig aan de gang?

ID (voluit netwerk SSID) = de naam van je thuisnetwerk. De standaard naam staat in het boekje wat je bij je internetaansluitingskastje hebt gekregen. Begint vaak met de merknaam van je router/modemkastje, en dan een serienummer. Mogelijk heb je die al eens gewijzigd, naar een netwerknaam van eigenkeuze. Als je ook een laptop o.i.d gebruikt, dan kan je daar ook de naam van je draadloze netwerk vinden. De tv kan ook scannen, dan zie je de SSIDs van alle netwerken om je heen (je eigen, en die van je buren als die ook draadloos internet gebruiken)

PIN is het wachtwoord bij je netwerk. Ook dat heb je bij je internetaansluiting gekregen, en mogelijk gewijzigd naar een eigen wachtwoord.

welke EX tv heb je? een 720/721 ? of een lager nummer met een losse dongle?

of probeer je bedraad aan te sluiten?

profile.country.nl_NL.title
eltodejo
Bezoeker

DE aansluiting is bedraad en ik heb een EX720BAEP .

Voor zo ver bedankt voor je antwoord en als mijn zoon komt zal ik hem dit laten lezen en hoop dat hij hier iets mee kan .

Hartelijk bedankt .

steefdegroot
Ontdekker

Niet te doen, geen sony meer kopen

steefdegroot
Ontdekker

Beetje lastig dat je op je sony tv geen letters kunt intoetsen of niet ?