annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

kdl40ex720 TV Geen variabel geluid via digitale uitgang

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
JohnR2
Bezoeker

kdl40ex720 TV Geen variabel geluid via digitale uitgang

Ik heb een externe versterker (Tivoli model Two) met alleen een analoge ingang aansluiten via een digitaal analoog converter (optisch in, tulp uit).

Ik kan de TV niet zo instellen dat het volume te regelen is met de afstandsbediening van de TV.

Als de versterker via de DA omvormer is aangesloten wordt er altijd weergegeven via de versterker. Ook als bijv. instelling voor Speakers  TV-Speaker is. En het geluisdniveau is niet te regelen met de afstandsbediening van de TV.

Juiste instellingen voor geluid lijken:

Speakers: Audiosysteem

Hoofdtelfoon/Audio Uit: Audio Uit,

Audio uit: Variabel

Digitale Audio uit: PCM

Zie ik iets over het hoofd?

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

Helaas is het volume niet te regelen op de uitgang(en) van het toestel, op de koptelefoonaansluiting na.

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

Helaas is het volume niet te regelen op de uitgang(en) van het toestel, op de koptelefoonaansluiting na.

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
wamba1
Ontdekker

dat is volgens mij normaal het geluid van de TV regel je met de TV afstandbediening.

het geluid van de digitale uitgand blijft constand dat kun je weer instellen met de bediening van de versterker

is ook goed, ik heb er een draadloze hoofdtelefoon op aangeloten en kan het volume ven de hoofd telefoon op de hoofdtelefoon regelen ook al zet ik het geluid op de TV uit fijn voor de buren toch gr Peter