annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Het inloggen in youtube op de Bravia!

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
Sneltje
Bezoeker

Het inloggen in youtube op de Bravia!

Hallo allen,

Mogelijk is deze vraag reeds meerder malen gesteld echter heb ik tot nu toe geen bevredigend resultaat behaald. Mijn probleem is het volgende het lukt mij niet in te loggen op mijn Sony Bravia KDL40EX501 in het youtube kanaal. Nu ben ik zelf niet van gisteren en kan ik duidelijk filmpje bekijken via dit kanaal echter lukt het mij niet om in mijn account te loggen. Terwijl me dit zonder meer dagelijks lukt via de PC daar log ik gewoon met mijn username in en geeft mijn wachtwoord zonder problemen.

Nu las ik op een ander forum dat de PIN gewoon je wachtwoord moet zijn, nou ik heb de meest uiteenlopende optie getracht echter zonder positief resultaat.

Met hoofdletters en zonder met email adres en zonder maar zonder enig succes.

Mogelijk zie ik iets over het hoofd maar dat lijkt me stug daar het op de PC immers zonder problemen lukt.

Is dit een bekend probleem?


Grt.

Message was edited by: Sneltje

Message was edited by: breedBenR

TOEVOEGING OP ANTWOORD MEI 2012 ---  Youtube heeft inmiddels wat aan haar websites/accounts veranderd. Voorheen was het nodig een Youtube Account+PwD te hebben, nu moet daar nog een Channel aan toegevoegd worden. Onderstaande link toont hoe dat te doen op de vernieuwde YouTube website. http://www.sony.co.in/support/faq/496487

Tags (1)
1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_NL.title
breedBenR
Lid

ik log in met

1.) mijn email adres (ook het deel achter de @ )

2.) mijn wachtwoord dat geen spaties en/of leestekens bevat, alleen kleine letters en cijfers.

Dat werkt.

Mogelijk hebben jullie een ingewikkelder wachtwoord?


Wellicht lukt hoofdletters/kleine letters niet bij het invoeren van tekens op de afstandsbediening?

Je moet ook erg goed opletten als je twee letters achter elkaar in je wachtwoord hebt, die onder dezelfde knop op je afstandsbediening zitten. Dan moet je met de pijltjes op de afstandsbediening werken om het invoeren van de vorige letter te bevestigen en met de volgende letter te beginnen.

Message was edited by: breedBenR

TOEVOEGING MEI 2012 Youtube heeft wat aan haar websites/accounts veranderd. Voorheen was het nodig een Youtube Account+PwD te hebben, nu moet daar nog een Channel aan toegevoegd worden. Onderstaande link toont hoe dat te doen op de vernieuwde YouTube website. http://www.sony.co.in/support/faq/496487

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

9 ANTWOORDEN 9
profile.country.nl_NL.title
brahuijs
Bezoeker

Heb ik ook last van gehad (sony nx700);

probeer eerst eens je firmware te updaten & internet inhoud te vernieuwen.

profile.country.nl_NL.title
Stefan1979
Bezoeker

Beste mensen,

Ook ik kan via mijn tv niet inloggen op mijn youtube account. Heb alles geupdate en gecontroleerd maar met mijn gebruikers id en wachtwoord kom ik er gewoon niet in. Het enige dat ik niet kon vinden was de firmware. Misschien dat iemand hiermee kan helpen?

mvg Stefan

kdl46ex720b

Message was edited by: Stefan1979

Message was edited by: Stefan1979

profile.country.nl_NL.title
richard071
Bezoeker

Ik heb exact hetzelfde probleem.

Heb sinds kort een 40EX500 , en lukt me ook niet om aan te melden op mijn account , terwijl dit op de pc wel gewoon lukt met dezelfde gegevens. Heb ook alle variaties al geprobeerd , gmail adres zowel met en zonder @ , youtube gebruikersnaam , wil allemaal niet lukken.

Ook aanmelden bij picasa werkt niet.

Software zou up to date moeten zijn ( PKG4.105EUL-108 ) , en internet inhoud vernieuwen heb ik ook al gedaan.

Wat kan het probleem zijn , of zou ik nog moeten proberen?

profile.country.nl_NL.title
knight
Nieuw

Inloggen op youtube lukte mij niet.

Ook bij Picasa werkte dat niet, maar nu kan ik Picasa niet eens meer terug vinden op de TV (KDL-26EX320)

De nieuwste software heeft hij zelf geladen en geinstalleerd (na mijn toestemming).

Heb Picasa daarna gezien dus de update heeft picasa niet "verstopt"

Waar vind ik Picasa terug?

Niet goed gekeken, gevonden!

Message was edited by: knight

Message was edited by: knight

profile.country.nl_NL.title
Pagople
Bezoeker

Hallo,

Ik ben sinds 2 weken in het bezit van een Bravia en ik kan / weet niet welke gegevens ik moet invullen bij aanmaken van een acount. Het ID - en PIN code wordt gevraagd dit in te vullen?

Waarschijnlijk ook uw probleem?

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Vanavond is deze link gepost op Tweakers.net met de oplossing.

http://www.sony.co.in/support/faq/496487

suc6

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.nl_NL.title
breedBenR
Lid

ik log in met

1.) mijn email adres (ook het deel achter de @ )

2.) mijn wachtwoord dat geen spaties en/of leestekens bevat, alleen kleine letters en cijfers.

Dat werkt.

Mogelijk hebben jullie een ingewikkelder wachtwoord?


Wellicht lukt hoofdletters/kleine letters niet bij het invoeren van tekens op de afstandsbediening?

Je moet ook erg goed opletten als je twee letters achter elkaar in je wachtwoord hebt, die onder dezelfde knop op je afstandsbediening zitten. Dan moet je met de pijltjes op de afstandsbediening werken om het invoeren van de vorige letter te bevestigen en met de volgende letter te beginnen.

Message was edited by: breedBenR

TOEVOEGING MEI 2012 Youtube heeft wat aan haar websites/accounts veranderd. Voorheen was het nodig een Youtube Account+PwD te hebben, nu moet daar nog een Channel aan toegevoegd worden. Onderstaande link toont hoe dat te doen op de vernieuwde YouTube website. http://www.sony.co.in/support/faq/496487

profile.country.nl_NL.title
Slavecutter
Bezoeker

Bij mij werkt het nog steeds niet. Ik gebruik ook 2-staps verificatie op mijn account. Misschien dat het daardoor komt?

steefdegroot
Ontdekker

Het is ongeloofelijk lastig ja , voor mij nooit geen sony meer:smileygeek: