annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Horizontale balken na opstarten (KDL 40W4500)

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
FamWassink
Bezoeker

Horizontale balken na opstarten (KDL 40W4500)

Na het opstarten van onze Bravia 40W4500 lcd televisie vertoon de tv ongeveer zo'n 5 minuten horzintale balken. Het beeld is dan ook wazig. Zo wordt het rtl logo bijvoorbeeld dubbel getoond, eenmaal gewoon op de juiste plek en vlak daarnaast en vergroot.

De ene balk geeft een beter beeld dan de ander en ze verschillen in lichtsterkte, het geheel geeft een vaag beeld.

Na 5 minuten wordt het weer een geheel en is alles scherp.

Onze tv moet nog 2 jaar oud worden, de beeldstoringen doen zich sinds een paar weken voor.

Is dit een bekend probleem en wat zijn mogelijke oplossingen?

50 ANTWOORDEN 50
profile.country.nl_NL.title
williehuis
Ontdekker

Hallo, ik heb ook hetzelfde probleem met mijn KDL40W4500, : bij aanzetten is linkerkant donker en ijlen de beelden na. Na een poosje weer prachtig beeld. Sowil bij mij de klacht ook nog niet in behandeling nemen: eerst reaparateur langs laten komen. Ik hoop dat ik net zo goed behandeld wordt als voorgaande mensen.

:slight_smile:

Een maand later heeft Sony inderdaad het probleem naar volle tevredenhuis opgelost. Een pluim voor Sony!!

Message was edited by: williehuis

oscar19
Nieuw

Ik heb voor de 2e keer problemen met mijn KDL40W4500. Horizontale strepen en dubbel beeld. Dit is 2 jaar geleden verholpen door het vervangen beeldscherm. Nu echter weer dezelfde problemen en na ik heb begrepen draai ik zelf op voor de kosten. Sony moet mij een goed product leveren en de kosten op zich nemen en dit toestel vervangen voor een nwe gelijkwaardig product daar heb ik recht op als consument. Sony geeft geen enkele positieve oplossing fail Sony.
oscar19
Nieuw

Mij hebben ze geen enkele service geboden
wivande5464
Ontdekker

Diverse malen over de zwarte strepen geklaagd bij Sony. Ik mag alleen bij betalen voor een reparatie van minimaal 300 euro. Terwijl ik hartstikke veel klachten lees, die afgehandeld worden. Graag respons
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

Volgens mij is de W4500 een toestel uit  medio 2008, wat verwacht je dan nu wat Sony voor je kan betekenen?

Zelfs met een verlengde garantie periode valt de  garantie/service buiten de termijn.

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
wivande5464
Ontdekker

Ik verwacht niet dat Sony reageert met een verwijzing met reparatiekosten van €450,-- en daar zijn ze in broek-en vestzak bereid €150-- af te halen. Daarnaast een antwoord om een nieuwe Sony te kopen en aan de verkoper uit te leggen wat en hoe. Misschien geeft die dan wel een extra korting, aldus Sony. Probleem aan een paar verkopers uitgelegd, ze lachten zich beurs en vertelden dat dat typisch Sony is wat oplossingen betreft. Ik verwacht niet dat een zichzelf respecterende importeur tv's verkoopt, die na 4 1/2 jaar begeven en bovendien nog van het type waar veel problemen mee zijn en die wel verholpen zijn. Expert of niet, heb je aandelen of zo? Ik kan alle mails zo ophoesten, overigens staat het een en ander op andere podia. Ik verwacht een serieus antwoord en of oplossing en geen onzin.
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

succes ermee!!!

73's

wivande5464
Ontdekker

Je bedoelt dat ik het verder wel kan schudden. Mocht deze community niets kunnen betekenen, dan komt er nooit meet een Sony in mijn huis en ik raad iedereen af om Sony te kopen. Overigens de klantvriendelijkheid en afhandeling van Samsung en Philips is vrijwel 100%, ook na enige jaren. Zegt iets over Sony......
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Ik bedoel helemaal niks ermee,

in deze community proberen wij als leden feedback te gegeven op produkten zonder dat we bij Sony werken of Sony aandelen hebben.

We proberen ook zo gebruikers vriendelijk met iedereen te woord te staan, en niet achter het toetsenbord te verschuilen.

Nogmaals succes ermee,

het gras bij de buren is altijd groener.

73's

wivande5464
Ontdekker

Excuses dat ik wat bot overkwam. Je kunt je wellicht voorstellen, dat ik mijn buik vol heb van Sony. Dit temeer dat de zaak waar ik het ding kocht niet meer in mijn woonplaats is.