Deel jouw ervaring!
Na het opstarten van onze Bravia 40W4500 lcd televisie vertoon de tv ongeveer zo'n 5 minuten horzintale balken. Het beeld is dan ook wazig. Zo wordt het rtl logo bijvoorbeeld dubbel getoond, eenmaal gewoon op de juiste plek en vlak daarnaast en vergroot.
De ene balk geeft een beter beeld dan de ander en ze verschillen in lichtsterkte, het geheel geeft een vaag beeld.
Na 5 minuten wordt het weer een geheel en is alles scherp.
Onze tv moet nog 2 jaar oud worden, de beeldstoringen doen zich sinds een paar weken voor.
Is dit een bekend probleem en wat zijn mogelijke oplossingen?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hallo, ik heb ook hetzelfde probleem met mijn KDL40W4500, : bij aanzetten is linkerkant donker en ijlen de beelden na. Na een poosje weer prachtig beeld. Sowil bij mij de klacht ook nog niet in behandeling nemen: eerst reaparateur langs laten komen. Ik hoop dat ik net zo goed behandeld wordt als voorgaande mensen.
Een maand later heeft Sony inderdaad het probleem naar volle tevredenhuis opgelost. Een pluim voor Sony!!
Message was edited by: williehuis
Welkom,
Volgens mij is de W4500 een toestel uit medio 2008, wat verwacht je dan nu wat Sony voor je kan betekenen?
Zelfs met een verlengde garantie periode valt de garantie/service buiten de termijn.
73's
succes ermee!!!
73's
Ik bedoel helemaal niks ermee,
in deze community proberen wij als leden feedback te gegeven op produkten zonder dat we bij Sony werken of Sony aandelen hebben.
We proberen ook zo gebruikers vriendelijk met iedereen te woord te staan, en niet achter het toetsenbord te verschuilen.
Nogmaals succes ermee,
het gras bij de buren is altijd groener.
73's