annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Hoe films (.avi) afspelen via USB op mijn BRAVIA

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
Keyers
Bezoeker

Hoe films (.avi) afspelen via USB op mijn BRAVIA

Ik heb een aantal films gedowload (xvid) met bestandstype .avi. Deze films zijn weggeschreven naar een USB stick die ik vervolgens in mijn BRAVIA toestel steek. Het toestel ziet de bestanden wel maar kan deze vevolgens niet afspelen. Wat dien ik te veranderen, aan te passen om e.e.a wel voor elkaar te krijgen?

Bravia toestel is type KDL 40W5740.

Bij voorbaat dank voor de goede tip/oplossing.

Met vriendelijke groet,

J. Keyenberg

Tags (4)
16 ANTWOORDEN 16
profile.country.nl_NL.title
BergMichelvden
Bezoeker

Die dongel heb ik ook, maar ik krijg foutmeldingen, althans: "er zijn geen items voor weergave". Ik heb overigens een KDL40-EX711.

Inspectorp
Ontdekker

Hoi

kun je mij uitleggen hoe je xbmc op je USB had geïnstalleerd en vervolgens werkend hebt gekregen op de tv???????

het wil maar niet lukken. Heb echt even hulp nodig!!!

kun jij mij helpen of iemand anders????  Please

gr lammert

profile.country.NL.title
geertsat
Ontdekker

ik heb de oplossing gevonden nl mijn usb stick geformatteerd met Fat 32 maar met een clustergrootte van 2048 en met succes nu.!!!

profile.country.NL.title
geertsat
Ontdekker

met mijn videoprogramma "Mastering works 5" kies ik dan: mpeg 1 video cd (nonstandaard) en met succes!!

profile.country.NL.title
geertsat
Ontdekker

sony instelling mpeg 1 videocd nonstandard.jpg

Mijn instellingen op het gebruikte videoprogramma TMPGenc  Masteringworks 5  van Pegasys om video's af te spelen met een USB stick naar mijn Sony tv KDL 40W5500......veel succes er mee

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Bedankt voor je mooie feedback.

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
geertsat
Ontdekker

Pa3-eia  ook geertsat is een oude zendamateur  Pa0 GWF  veel succes met de experimenten