annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

bravia internet tv

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
edbl56
Bezoeker

bravia internet tv

hoe krijg ik rtl gemist en nos op mijn sony bravia internet tv  kdl46-nx710

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.nl_NL.title
breedBenR
Lid

1) Wat kan je krijgen

  • NOS laatste journaals zit in Bravia Internet TV.
  • RTL gemist niet
  • Uitzending gemist ook niet
  • SBS/Veronica/Net5 wel
  • Youtube wel

2) Wat moet er gebeuren

  • TV moet verbonden worden met jouw internetaansluiting, via een kabel naar je router of via wifi.
  • TV moet geregistreerd zijn, 'op het netwerk aangemeld'
    • verbind kabels
    • druk op HOME op afstandsbediening om in menu te komen
    • helemaal links zit: Instellingen - Netwerk instellingen
    • helemaal rechts zit: Netwerk
    • Als je een wachtwoord van je netwerk moet invoeren en je wil letters typen: middenknop op je afstandbediening drukken.

(beiden eerste keer instellen, daarna automatisch)

Is het bovenstaande gelukt? dan:

  • Onder Home - Video - Internetinhoud vernieuwen

(eerste keer instellen, eens in de zoveel tijd moet dit vernieuwd)

  • Gebruik de knop INTERNET VIDEO op je afstandsbediening en het menu (wijst zich vanzelf)

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

26 ANTWOORDEN 26
profile.country.nl_NL.title
breedBenR
Lid

1) Wat kan je krijgen

  • NOS laatste journaals zit in Bravia Internet TV.
  • RTL gemist niet
  • Uitzending gemist ook niet
  • SBS/Veronica/Net5 wel
  • Youtube wel

2) Wat moet er gebeuren

  • TV moet verbonden worden met jouw internetaansluiting, via een kabel naar je router of via wifi.
  • TV moet geregistreerd zijn, 'op het netwerk aangemeld'
    • verbind kabels
    • druk op HOME op afstandsbediening om in menu te komen
    • helemaal links zit: Instellingen - Netwerk instellingen
    • helemaal rechts zit: Netwerk
    • Als je een wachtwoord van je netwerk moet invoeren en je wil letters typen: middenknop op je afstandbediening drukken.

(beiden eerste keer instellen, daarna automatisch)

Is het bovenstaande gelukt? dan:

  • Onder Home - Video - Internetinhoud vernieuwen

(eerste keer instellen, eens in de zoveel tijd moet dit vernieuwd)

  • Gebruik de knop INTERNET VIDEO op je afstandsbediening en het menu (wijst zich vanzelf)
profile.country.nl_NL.title
edbl56
Bezoeker

Mijn instellingen zijn juist , maar als ik de internetinhoud vernieuw komen SBS/Vernica/Net5/NOS er niet bij.

Ik heb mijn tv in Nederland gekocht en bij sony.nl gerigistreerd, maar ik woon in België.

Kan dit de reden zijn  dat ik de nederlandse video er niet bij krijg?

Message was edited by: edbl56

profile.country.nl_NL.title
@2738130100027282
Bezoeker

Wij hebben ook een bravia tv met internet.

Is er geen mogelijk om rtl 7 gemist te kunnen kijken?

ook wilde ik graag weten of het mogelijk is om gewoon op het internet te gaan via google want ik krijg alleen de sony internet pagina te zien en kan daar verder niks.

Gr jean

profile.country.nl_NL.title
breedBenR
Lid

websurfen: met de 2011 modellen kan dat, ook homepagina veranderen en bookmarkem kan. options knop op afstandsbediening gebruiken als je in d e webbrowser zit.

rtl7 gemist: nee, kan vooralsnog niet. je moet een pc (of een mediaserver ala boxee box) direct op de tv aansluiten hiervoor.

profile.country.nl_NL.title
ylxwvtrbtzimhv3l
Nieuw

Ik heb in 2009 ook een Bravia TV met internet aansluiting gekocht, alleen kun je bijna niets met deze aansluiting. Ik heb een NAS drive aangesloten, deze werkt wel, alleen de Sony software streamt geen HD. De beste oplossing wanneer je met deze tv naar internet diensten wil kijken, zoals NetTV en het streamen van HD films, is een Blu-Ray speler te kopen en deze op de Bravia aan te sluiten, er gaat dan een wereld van mogelijkheden voor je open. Tja waarom heeft Sony hier niet eerder aan gedacht. Ik ben weer overgestapt naar Philips Blu-Ray BDP 5200, en deze werkt perfect.

Groet, Math v. V

profile.country.nl_NL.title
1234Geer
Nieuw

Hallo allemaal,

Ik heb sinds enige tijd een Sony Bravia KDL-37EX720. Hier zit ook internet tv op. Helaas alleen van NET5,SBS6, Veronica en NOS journaal. Dat journaal konden ze wat betreft net zo goed weg laten en een beetje fatsoenlijke programma's er tussen. In het begin had ik nog de laatste afleveringen van bijvoorbeeld Peking Express en  De Panamericana Road Trip. Helaas zijn deze afgelopen tijd niet vernieuwd en inmiddels is het zover dat er bijna geen programma meer zijn. Kan iemand mij vertellen wanneer Sony Bravia internet enigzins professioneel en betrouwbaar gaat worden. Het zou leuk zijn als er nog wat nederlanse zenders wat leuke programma's beschikbaar stelden. Ik zou echter beginnen met het huidige content bij te houden. Ook vind ik de zogenaamde verbeterde functies om onzinnig betaald content te slijten een beetje jammer.

Ik hoop dat Sony (Nedreland) aan het werk gaat.

HenkKlasen
Ontdekker

Toetsenbord op internet pagina

 

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

 

Wat bedoel je met deze inbreng in de community?

 

 

73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
peterbravia
Ontdekker

Ik heb vorige week een Bravia 50 inch W80 C gekocht. Goed vergeleken met de Samsung maar uiteindelijk toch gezwicht voor de Sony. Eenmaal thuis zou ik voor de vrouw even de Uitzending gemist app opstarten maar tot m'n stomme verbazing zat die er niet tussen. Dat was nou juist één van de dingen waar ik een nieuwe TV voor wou kopen. Ik dacht dat elke Android tv dezelfde apps zou hebben maar bij Sony blijkt dat toch anders te zijn. Kan iemand zeggen of ik die RTL gemist en Uitzending gemist nog kan verwachten? Ik durf het bijna anders niet te zeggen maar...."Had ik toch maar de Samsung gekocht..."

Hopelijk heeft iemand nog een bevredigend antwoord!