annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Wie heeft Ik ook gebruikt bij dit onderwerp

profile.country.NL.title
MirjamvdHR
Ontdekker

op hol geslagen camera type DSC RX10M4

Hallo ik heb sinds een maand of 7 een camera van Sony gekocht, de DSC RX10M4. Een prachtige camera, waar ik erg mee in mijn nopjes ben. Maar sinds een kleine 2 weken is de camera in de war. Als ik hem aan doe, gaat de lens naar buiten - en weer naar binnen - en weer naar buiten - en weer naar binnen. Dat gaat eindeloos door. Het scherm blijft zwart en wordt soms grijs en dan weer zwart. De afdrukknop doet dan ook niets en is geblokkeerd.

Het enigste wat dan helpt is dat ik de batterij eruit haal. Dan houdt de camera op. Als ik dan de batterij er weer in doe, gaat hij weer door met naar binnen en naar buiten gaan. Eindeloos. Waar om weet ik niet. Ik heb de camera al een aantal keer gereset nadat ik de batterij eruit had gehaald minimaal een half uur. De eerste keer was ik blij, want hij deed weer normaal en ik kon weer fotograferen. Maar hij doet het toch iedere keer weer op nieuw. Herkennen mensen dit probleem? wat is de oorzaak? Is het een software of een hardware probleem? Ik hoop dat iemand me een goed advies kan geven.

Groet

Mirjam van der Heijden

Wie heeft Ik ook gebruikt bij dit onderwerp