annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

VAIO SVT1511C5E met regelmaat veel kabaal en uitschakelen

OPGELOST
wimbeckerhoff
Ontdekker

VAIO SVT1511C5E met regelmaat veel kabaal en uitschakelen

mijn Vaio laptop valt met enige regelmaat na veel kabaal (harde schijf?) uit. Na normale opstart doet ie dat af en toe nog maar ook het gaat ook regelmatig goed. Enig idee??

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
wimbeckerhoff
Ontdekker

is intussen 2 x terug geweest naar Duitsland. kapoote fan bleek het euvel en is vervangen. Nu echter werkt het optisch schrijfstation niet meer. vraagt om dvd/cd terwijl er een in zit. 

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Lijkt erop dat de harde schijf niet goed meer werkt. Een harde schijf heeft een gemiddelde levensduur van 4 a 5 jaar. Maar omdat het continu draaiende onderdelen zijn, kan het ook eerder voorkomen dat ze slechter functioneren. Er kan bij draaiende onderdelen namelijk iets stuk gaan natuurlijk. 

 

Ik weet niet of je nog garantie hebt, maar altijd nuttig om contact op te nemen met de klantenservice. 

 

Als je zelf van plan bent om de harde schijf te vervangen, maar dan even een backup van de VAIO. Zit ingebouwd in het besturingssysteem en heb je echt nodig om het speciale Windows OS weer te herstellen. 

wimbeckerhoff
Ontdekker

is intussen 2 x terug geweest naar Duitsland. kapoote fan bleek het euvel en is vervangen. Nu echter werkt het optisch schrijfstation niet meer. vraagt om dvd/cd terwijl er een in zit. 

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Terugsturen lijkt me het enige wat je kan doen dan. 

Of is dit niet direct na de reparatie geconstateerd?