annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

probllem met click to dvd

m-bartelen
Bezoeker

probllem met click to dvd

Hallo
ik heb een probleem met foto`s invoegen bij click to dvd
alles kan ik invoegen maar na ongeveer 200 foto`s zit ik al over de 4.7 gb
voorheen kon ik er makelijk 450 foto`s in zetten en een dvd maken
Het formaat van de foto`s zijn het zelfde
heeft dit met de instellingen te maken en weet iemand hoe ik dit moet veranderen. :slight_smile: [: :cry:

3 ANTWOORDEN 3
Thecis
Bezoeker

kijk even na of je al bestanden op die DVD hebt gezet, dat kan wel eens het probleem zijn (problemen met Finaliseren van de CD/DVD).

Wat ook kan zijn is dat er al een boel tijdelijke bestanden staan aangegeven als je de DVD in de drive zet. Dat kan je zien als je de schijf opent, dat er al een heleboel bestanden opstaan die "doorzichtig" zijn (met zo'n snelkoppelings tekentje erbij)

Succes

Thecis
Bezoeker

kijk even na of je al bestanden op die DVD hebt gezet, dat kan wel eens het probleem zijn (problemen met Finaliseren van de CD/DVD).

Wat ook kan zijn is dat er al een boel tijdelijke bestanden staan aangegeven als je de DVD in de drive zet. Dat kan je zien als je de schijf opent, dat er al een heleboel bestanden opstaan die "doorzichtig" zijn (met zo'n snelkoppelings tekentje erbij)

Succes

profile.country.en_NL.title
Carelino
Bezoeker

Hallo 
ik heb een probleem met foto`s invoegen bij click to dvd
alles kan ik invoegen maar na ongeveer 200 foto`s zit ik al over de 4.7 gb
voorheen kon ik er makelijk 450 foto`s in zetten en een dvd maken
Het formaat van de foto`s zijn het zelfde
heeft dit met de instellingen te maken en weet iemand hoe ik dit moet veranderen. :slight_smile: [: :cry:


Bedoel jij met vroeger andere camera ook??? Vroeger waren digitale foto's kleiner qua formaat toen spraken we over kilobytes nu praten we over megabytes. Hoe groot is nu elke foto? en hoe groot was voorheen elke foto? Wellicht dat je de digitale camera qua kwaliteit hoger hebt ingesteld dan voorheen. Ga ervanuit dat je de voorheen dvd's nog hebt zodat je ze kunt vergelijken. Ook wat Thecis aangeeft is mogelijk. Zoals je begrijp we hebben meer info nodig.

Desondanks vind ik 200 foto's ook wel erg weinig. Wat doe je anders nu dan je voorheen deed. Probeer een verschil te vinden tussen de twee en je lost vanzelf het probleem op. Heb je inmiddels andere versie van Click to DVD? Overigens is het niet de meest handige programma om te gebruiken. Er spelen verschillende factoren mee, maar je geeft net zoals vele andere mensen onvoldoende informatie om je echt te kunnen helpen. Maak een screenshot geef info over oud en nieuwe situatie. Omschrijf je probleem uitgebreid en niet kort en beknopt want wij hebben dat scherm dat jij voor je hebt niet voor ons liggen.

Mocht je met nog mee info komen dan zal ik opnieuw kijken wat ik voor je kan betekenen