annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Opstart probleem met PCG-FR415s

profile.country.NL.title
gelderman1
Nieuw

Opstart probleem met PCG-FR415s

HELP!!!

Mijn PCG-FR415s start niet meer op.
Als ik `m aanzet komt alleen het Vaio teken in beeld en daarna is alles zwart en stil.
Herstel cd werkt ook niet.
Wie weet wat het probleem kan zijn......
Vier jaar lang probleemloos gewerkt en mischien maar drie keer per week een aantal uurtjes gebruikt.
Kan nu toch niet kapot zijn????


Wie helpt me.

groeten Roy

1 ANTWOORD 1
profile.country.en_NL.title
Carelino
Bezoeker

HELP!!!

Mijn PCG-FR415s start niet meer op.
Als ik `m aanzet komt alleen het Vaio teken in beeld en daarna is alles zwart en stil.
Herstel cd werkt ook niet.
Wie weet wat het probleem kan zijn......
Vier jaar lang probleemloos gewerkt en mischien maar drie keer per week een aantal uurtjes gebruikt.
Kan nu toch niet kapot zijn????


Wie helpt me.

groeten Roy


Nieuw harde schijf....Als je wel in je bios kan komen ligt het niet aan je moederbord. Dan kan je onderstaande lezen. Zo niet dan vrees ik het ergste. Moederbord stuk dan ben je de pineut :slight_frown:

Ik persoonlijk voor de extreem weinige informatie die ik hier krijg denk dat het aan je harde schijf ligt die nodig aan vervanging toe is. Tipje, haal je kleine harde schijf eruit en test het dmv van een behuizing die wellicht vriend of winkel heeft die voor je het willen testen. Die kan je dan vervolgens op usb aansluiten om te kijken of je schijf naar behoren werkt of niet. Leuke is het kost je allemaal niets als je een beetje slim bent met Mediamarkt. Indien schijf niet werkt weet je waar het aan ligt. Desnoods ga je even naar Mediamarkt om schijf te kopen of behuizing (maar dan heb je andere comp nodig) voor je laptop. Stopt het in laptop werkt het dan heb je de oplossing werkt het niet breng je het geheel kosteloos terug en krijg je je geld terug. Vraag toch voor de zekerheid bij mediamarkt of het product terug gebracht mag worden.


MENSEN ALSJEBLIEF GEEF MEER INFO WANNEER JE EEN PROBLEEM HEBT!