annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

FZ11E problemen afspelen 1080p films

erikschaap
Bezoeker

FZ11E problemen afspelen 1080p films

Ik heb een FZ11E die 1080p aan zou moeten kunnen. Nu is het probleem dat als ik deze films afspeel ze haperen en niet lekker lopen. Heeft iemand een idee waar dat aan kan liggen?
m.v.d.

2 ANTWOORDEN 2
joncats
Bezoeker

Sorry, ik kan je niet helpen, maar wil je wel vragen: heeft jouw FZ11E ook dit probleem: http://club.vaio.sony.co.uk/clubvaio/gb/en/forum/viewthread?thread=44804
?

profile.country.en_NL.title
Carelino
Bezoeker

Ik heb een FZ11E die 1080p aan zou moeten kunnen. Nu is het probleem dat als ik deze films afspeel ze haperen en niet lekker lopen. Heeft iemand een idee waar dat aan kan liggen? 
m.v.d.


System Requirements 720p
-2.4 GHz processor or equivalent
-384 MB of RAM
-64 MB video card
-1024 x 768 screen resolution

System Requirements 1080p
-DirectX 9.0
-3.0 GHz processor or equivalent
-512 MB of RAM
-128 MB video card
-1920 x 1440 screen resolution

Oh dit is niet een gemiddelde eigenlijk kun je beter erboven zitten. Als het aan iets ligt bij je laptop dan is het je processor. Kijk tijdens het afspelen (ctrl+alt+dlt)--> taskmanager-->preformance hoeveel je CPU wordt gebruikt. Indien deze constant erg hoog ligt zal het waarschijnlijk daaraan liggen. Daarnaast spelen andere factoren zoals schijfsnelheid, videokaart enz ook een rol maar in mindere mate. Vergeet ook niet dat je besturingsysteem ook een deel van je snelheid wegzuigd. Zeker Vista met al die mooie animaties enz.