annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Probleem met installatie/deïnstallatie Media Gallery

profile.country.nl_NL.title
SandravanSchooten
Bezoeker

Probleem met installatie/deïnstallatie Media Gallery

Ik heb mijn VAIO (VPCEB4M1E, Windows 7) nu bijna een jaar, maar heb al die tijd al een probleem met 1 Sony-applicatie: Media Gallery.

Dit programma is op een of andere manier niet juist geïnstalleerd, en iedere keer krijg ik vlak na het opstarten van mijn laptop een popup van een installatievoortgang van Media Gallery. Deze installatie loopt alleen altijd tegen een onbekende fout aan, waardoor de installatie niet verder kan gaan.

Ik kan Media Gallery wel openen, maar die melding komt altijd weer een keer terug en dat begint op een gegeven moment te irriteren.

Herstellen m.b.v. VAIO Care bood geen oplossing. Ook een versie downloaden van de Sony-website en die instalelleren niet.

Nu heb ik Media Gallery (ik gebruikte het toch niet) gewoon maar helemaal verwijderd. Maar... na de laptop opnieuw opgestart te hebben kreeg ik toch weer een popup, dat er problemen waren met de installatie van Media Gallery!!

Hoe kom ik nu eindelijk van Media Gallery AF? Graag jullie hulp hierbij 😉

6 ANTWOORDEN 6
profile.country.NL.title
deltapiloot
Nieuw

Ik krijg als ik media Gallery wil verwijderen onderstaand bericht. Wat moet ik doen om hem alsnog te verwijderen.

Foutcode: -5005 : 0x80070002

Foutgegevens:

PAPP:Media Gallery

PVENDOR:Sony Corporation

PGUID:DD88F979-FA58-41AC-980C-A6E1A82B61D9

$14.0.0.162

@Windows Vista Service Pack 1 (7601)  IE 9.0.8112.16450

profile.country.nl_NL.title
kooshondje
Lid

Het is inmiddels 2 jr verder, maar kwam op uw bericht ivm zelfde probleem.  W.Installer wil Media Gallery updaten maar lukt niet en kan het ook niet verwijderen uit Programma's.  Foutmelding 0xx80070652.

Ook download laatst nwe versie voert hij niet uit.

 

Steeds die melding van Windows Installer tussen het werk door is irritant. 

Hoop dat iemand dit probleem oppikt, maar het is komkommertijd!

nschaap
Nieuw

De computer blijft steeds vragen om Media Galleryx64  installatie vragen terwijl het wel op de computer staat.

Hoe kom ik hier van af?

profile.country.nl_NL.title
kooshondje
Lid

Ik ben blij dat u het onderwerp Media Gallery weer actueel hebt gemaakt.  Zie ook bovenstaande beerichten van langer geleden.  Nog steeds geen oplossing gekregen voor dit irritante probleem en steeds die melding dat Installer de update wil uitvoeren maar het niet kan voltooien. 

Laten we hopen dat er een wizzkid ons de oplossing geeft voor dit probleem.

Media gallery laat zich ook niet verwijderen uit alle programma's. 

Groet, Marthine

hydrowerken
Nieuw

 
Kingcanon
Nieuw

Heeft hier misschien iemand een oplossing voor.  Ik heb hetzelfde probleem als hiervoor.

Krijg steeds een pop-up schermpje om Media Gallery te downloaden en installeren.

 

Dit probleem zou (volgens één of andere engelstalige websdite) kunnen worden opgelost door de "use preference learning function" uit te vinken :   in het Engels wordt dit als volgt omschreven :

(ga naar) Control Pannel > system & security > Vaio Analysis Manager setting > preference learning > dan vinkje weghalen bij "use prefernce learning function" > dan "apply" (toepassen) > OK (dan PC herstarten).

Maar ik gebruik de nederlandstalige versie (windows 10) en weet niet waar ik dit kan terugvinden ...

 

Dit is echt een vervelend probleem, want de pop-up blijft tientallen keren terug verschijnen tijdens het werken.

 

Dank bij voorbaat.