anuluj
Pokazywanie wyników dla 
Zamiast tego wyszukaj 
Czy miało to oznaczać: 

Dołącz teraz - stań się częścią naszej społeczności!

Powitania :)

profile.country.PL.title
Rafiki.
Doradca

Powitania :)

Witam wszystkich.
Nazywam się Rafał Wylegała jestem członkiem małej grupy, w Sony zwanej Foto Team.
"mówcie mi Rafiki" :)

1 216 ODPOW. 1 216
grzechoslaw
Początkujący

Czołem!

Przeglądam to forum od dłuższego czasu, ale dopiero teraz zdecydowałem się dołączyć, pomimo, że na KKMie jestem już od pół roku. Późno, ale nareszcie ;) Dzięki KKMowi i ludziom tam obecnym zdobyłem wiele cennego doświadczenia, dlatego staram się jak najbardziej poszerzać horyzonty w tej materii. ;)

profile.country.pl_PL.title
jmw.w-----
Nowicjusz

witam wszystkich przybyłych :c22 :c20

nemi-----
Początkujący

Witam serdecznie!
Wczoraj zarejestrowałem się na forum, a od kilku tygodni posiadam Sony Alfa500 z dwoma obiektywami kitowymi 18-55 i 55-200 (mój pierwszy aparat DSLR).
Jestem całkowitym amatorem, więc na razie pewnie będę głównie czytał :).

Pozdrawiam,
nemi

profile.country.PL.title
Tadeusz.O
Doradca

Witaj, nemi, i miłej lektury :c44 :thumbsup:

------------------------------
fotoamator
profile.country.PL.title
piotruso
Znawca

nemi napisał(a):

Witam serdecznie!
Wczoraj zarejestrowałem się na forum, a od kilku tygodni posiadam Sony Alfa500 z dwoma obiektywami kitowymi 18-55 i 55-200 (mój pierwszy aparat DSLR).
Jestem całkowitym amatorem, więc na razie pewnie będę głównie czytał :).

Pozdrawiam,
nemi



Witaj http://klubkm.pl/forum/images/smilies/chlebisol2.gif
A dlaczego masz tylko czytać? Pytaj, wstawiaj zdjęcia, spotykaj się i komentuj (przecież jakieś zdjęcia Ci się podobają a jakieś nie - pisz o tym - przecież nawet obraz Matejki czy van Gogha uznany za arcydzieło może się nie podobać ;) , nie potrzeba do jego oceny być malarzem). Po prostu bądź uczestnikiem forum. Tu są suuuuper ludzie.

nemi-----
Początkujący

piotruso napisał(a):