annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

PRS-T1 loopt vast

OPGELOST
dolgrou
Ontdekker

PRS-T1 loopt vast

Mijn reader loopt vast. Resetten helpt niet. Inmiddels loopt er een streep door mijn scherm en is de bovenkant de kaft van het boek en de onderzijde een wit vlak. Ik krijg de melding dat de reader in slaapstand is en met de aan- en uitknop kan worden gewekt. Helaas dit helpt niet. 

Ik lees dat dit een bekend probleem was in 2012 maar helaas werkt de geboden oplossing (koppelen aan MAC) voor mij niet. Wie heeft er ervaring en kan mij helpen aan een oplossing? Linda 

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
Amal_S
Moderator

Hoi MamaDebbie,

 

We hebben het even voor je nagevraagd. Als een harde reset niet werkt, kun je de reader het beste aanmelden voor reperatie. Dat kan op de volgende website: www.techrepair.nl.

 

Groetjes,

 

 

Amal_S

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

9 ANTWOORDEN 9
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom,

 

De reset of de harde reset al geprobeerd?

 

73's 

 

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
dolgrou
Ontdekker

Dank voor de snelle reactie.
Ik ken het verschil tussen een reset en een harde reset niet. Wat ik gedaan heb is een scherp voorwerp in de reset opening stoppen.

Met vriendelijke groet,
dolgrou

 

NB: inmiddels een harde reset geprobeerd. Ik blijf steken in het beginscherm: de boekomslag. Ik kom niet voor of achteruit, maar blijf in slaapmodus.

MamaDebbie
Nieuw

Ik heb hetzelfde probleem. De reader 1.5 jaar geleden gekocht en nu ineens blijft 'ie hangen in het opstartscherm Opening Book. Ik kan niets aan- of uitzetten en zachte en harde reset werken niet. Ik kan er niets  meer mee en ik ben ten einde raad. Ik lees ontzettend veel en voel me nu echt onthand. Heeft iemand nog een bruikbare tip voor me?

profile.country.NL.title
Amal_S
Moderator

Hoi MamaDebbie,

 

We hebben het even voor je nagevraagd. Als een harde reset niet werkt, kun je de reader het beste aanmelden voor reperatie. Dat kan op de volgende website: www.techrepair.nl.

 

Groetjes,

 

 

Amal_S
Johntennis10
Nieuw

Ook ik heb een Sony Ereader PRS-T1 ( 2 zelfs) die van mijn vrouw loopt elke keer vast en is met een paperclip te verhelpen. Die van mij toont scherm, Opening Book, maar er gebeurt niets meer. Dit is al weken zo en heb alles geprobeerd.

Wie kan mij verder helpen? Of moet ik mijn verlies pakken en overstappen naar Kobo?

profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony community,

Harde reset uitvoeren?

 


suc6 ermee,
73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
Johntennis10
Nieuw

Kunt u mij aangeven wat een harde rest is?
Ik weet wel dat ik met een paperclip de resetknop ik kan drukken, maar is dat een harde reset?

Met vriendelijke groet,

John Lems

Verstuurd vanaf mijn iPad
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Misschien heb je hetzelf al gedaan? Toch maar even voor je op "google" gekeken.

 

suc6 ermee,
73's

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
Johntennis10
Nieuw

Thanks, dat heb ik inmiddels heel vaak moeten doen. Tot een aantal weken geleden met succes. Maar eigenlijk zou dit natuurlijk niet zo vaak nodig zou moeten zijn.
Maar goed, nu doet die het dus echt niet meer. Vraag mij af wat ik nu nog kan doen.

Met vriendelijke groet,

John [*** persoonlijke gegevens verwijderd ***]