annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Paginafout!

profile.country.nl_NL.title
Naara_
Bezoeker

Paginafout!

Ik heb een probleem met een paar boeken die ik heb. Als ik ze op m'n reader (PRS-650) wil openen geeft hij een "paginafout". Het zijn allemaal boeken van meer dan 1000 pagina's. De grootte van het bestand is het niet, heb grotere boeken met minder pagina's die het wel gewoon doen.

In Calibre opent hij ze wel gewoon probleemloos. Zit dus geen fout in het bestand, volgens mij is het echt dat de reader het grote aantal pagina's niet aan kan.

Kent iemand dit probleem en hoe los ik het op? Moet toch niet zo zijn dat je hem alleen kan gebruiken voor "korte" boeken...

8 ANTWOORDEN 8
profile.country.nl_NL.title
AFpunt
Bezoeker

Ik heb hetzelfde probleem op deze reader met een boek van slechts 181 pagina's, dus aan het aantal pagina's kan het volgens mij niet liggen.

Ik weet ook niet hoe dit op te lossen is, het vervelende is dat het boek daarna niet meer te benaderen is.

De paginafout verschijnt zodra je het boek probeert te openen.

Ik heb dit kunnen oplossen door het boek in Calibre te converteren naar ePub (wat het eigenlijk al was),

waarna het probleemloos werkte! Je moet dan wel eerst de DRM verwijderen, ander kan Calibre er niets

mee.

Cheers!

Guus

Message was edited by: AFpunt

profile.country.nl_NL.title
huijsh
Bezoeker

ik ben onlangs geabonneerd op NRC digitaal.

Bij de donderdag en weekend uitgave kan ik de epub versie van nrc dus niet lezen. Het fout bericht is: Ongeldige pagina.

Ik heb de oplossing gekregen door de file te converteren maar dat mag toch niet de definitieve oplossing zijn ?

En zou graag van Sony een definitieve oplossing horen.

Ik ben in afwachting

Hans

profile.country.nl_NL.title
trix12
Bezoeker

Ik kan je niet verder helpen en heb dezelfde melding bij één bepaald (niet dik) boek. Op de PC kan ik het boek wel lezen, maar op de reader kan ik hem niet eens openen, en krijg de melding Paginafout!

Ik ben niet handig met converteren, en hoop juist dat een e-reader gebruiksvriendelijk is.

Ben benieuwd of Sony hier een oplossing voor heeft.

profile.country.nl_NL.title
Prog4Ever
Bezoeker

Ik heb dit probleem ook met diverse boeken. Op de computer kun je ze prima bekijken in Calibre of Adobe Digital Editions, maar op de PRS-650 krijg je bij het openen de melding "Paginafout" en blijft het scherm blank. Beste Guus, hoe verwijder je de DRM, dan zal ik jouw tip proberen.

Dank je wel, en groeten, Onno

profile.country.nl_NL.title
AFpunt
Bezoeker

Kijk maar even op deze website voor de DRM verwijdering:

http://www.ebook-converter.com/epub-drm-removal.htm

profile.country.nl_NL.title
Cyber-cat
Bezoeker

Hallo allemaal,

Ook ik had problemen met openen van boeken in mijn reader. Mijn zoon had vandaag voor

mij de oplossing: ik moest de boeken opnieuw converteren met Calibre.

Ik heb Calibre gedownload, en geinstaleerd. Heb vervolgens mijn niet te lezen boeken (overigens

wel Epub bestanden) daarin gezet en ze opnieuw als Epub geconverteerd.

Daarna in een nieuwe map opgeslagen (via rechter muisknop) en toen weer

geopend in mijn Reader library. Misschien wat omslagtig maar het werkte wel.

Misschien dus een tip.

cplvanz
Nieuw

Wat een gewelidig tip! Werkt perfect. Blijft jammer dat het nodig is. :slight_frown:

benjofi
Nieuw

had het zelfde probleem ... de makkelijkste oplossing

in format factory het epup file converteren naar e pup file

en het werkt