annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Nieuwe woordenboeken gebruiken / uploaden

OPGELOST
profile.country.nl_NL.title
Ton_Scholten
Bezoeker

Nieuwe woordenboeken gebruiken / uploaden

Ik heb een PRS- 650 en ik wil graag twee nieuwe woordenboeken toevoegen aan de bestaande 12. Is dit mogelijk en kunnen deze op dezelfde manier gebruikt worden als de reeds aanwezige. Graag wil ik de pocketwoordenboeken Nederlands - Spaans en Spaans - Nederlands van Van Dale opnemen.

Alvast bedankt voor diegene die mij antwoord.

Ton Scholten

Message was edited by: Ton_Scholten

Message was edited by: Ton_Scholten

34 ANTWOORDEN 34
profile.country.nl_NL.title
Marg14
Bezoeker

Zojuist, 16 januari 2013, heb ik wederom van Sony een zeer teleurstellend antwoord gekregen, nl. dat er voorlopig geen update komt wat betreft de woordenboeken die Nederlands georiënteerd zouden moeten zijn en niet Engels. Ik mis ook de N-F en de F-N woordenboeken. Maar Sony wil er dus niet aan. Men gaat er vanuit dat mensen die buitenlandse boeken lezen het prettig vinden de Franse woorden te vertalen naar het Engels en vervolgens van het Engels naar het Nederlands. Alsof dat plezierig is wanneer je lekker zit te lezen!!!!

Slechte beurt van Sony.

Ik zal dan ook zeker niet de e-reader (en ik heb de nieuwste PRS-T2) aanbevelen bij mijn vrienden en kennissen.     

rob9877
Ontdekker

Vind ik ook zéér teleurstellend, en dat voor een merk als Sony. Keuze bij vervanging heroverwegen. Is BeBook ook zo bekrompen, dat men weet? Groeten uit Antwerpen

jodep1969
Nieuw

Heb me net de prs-t2n aangeschaft. Deze bevat enkel de n-e en e-n woordenboeken. Had dan ook gehoopt om bijkomend een engels verklarend woordenboek te kunnen toevoegen (kopen, voor mijn part). Quod non! Snap niet dat ze dit niet aanbieden tegen betaling van de licentie. Ik schaar me dus achter de groeiende meute die dit een gemiste kans vindt.

Sinds kort heb ik ook een T3, hij bevalt me prima. Enig nadeel is idd dat er een goed woordenboek in zit???? Ik lees al jaren in Engels maar toch zijn er soms woorden die ik niet ken. Als ik dan het woord aan klik krijg ik alle vervoegingen te zien en dan aan het einde een vaak vage verklaring van de betekenis. Dit kan naar mijn idee beter door er een goede verklarende woordenboek in te zetten. Wie gebruikt nou de vervoegingen als hij aan het lezen is?

 

Sony: graag een update met een engels/engels verklarend woordenboek!

rob9877
Ontdekker

Sony vindt woordenboeken onbelangrijk en daarmee hun klanten.
Rob Vanderwildt

Verzonden vanaf mijn Xperia™-smartphone