annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Let op Sony geeft niet thuis na update OS X El Capitan i.r.t. E-boek PRS-T1

Sjaak_1977
Nieuw

Let op Sony geeft niet thuis na update OS X El Capitan i.r.t. E-boek PRS-T1

Na bijna 3 jaar tevreden gebruik van mijn PRS-T1 plotseling niet meer te gebruiken na de MAC update naar El Capitan. Reactie van de klantenservice, we hebben problemen met Apple, nou en ik heb een Sony product? We zijn inmiddels een hele tijd na de MAC update.

Omdat ik op vakantie ging en ik moet iets heb ik een compleet nieuw e-boek moeten kopen, komt men nu aan dat er ook andere software gebruikt kan worden, te laat dus. Vervolgens geeft Sony op geen enkele wij thuis alleen het advies dan maar de oude verdie van OS X te gebruiken!!

 

Mensen let op koop geen Sony e-boek, dit werkt niet met een MAC en Sony helptj je niet!!

3 ANTWOORDEN 3
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Welkom in de Sony community,

Lees nogal goede berichten over het programma Calibre, mogelijk is het nu al El Capitan geschikt.

 

suc6 ermee,
73's

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Ik heb dezelfde Reader en die werkt prima op mijn MAC...

 

Bovendien, de Reader van Sony wordt al ruim twee jaar niet meer gemaakt. Dus de negatieve reclame die je probeer te maken is nogal onzinnig...

Sjaak_1977
Nieuw

Dat klopt, maar die oplossing kwam veel te laat, ik ben hierdoor genoodzaakt geweest een nieuwe e-reader te kopen omdat ik 2 dagen voor mijn vakantie opeens met dit probleem geconfronteerd werd. En dan stoppen jullie met meedenken, dan is het alleen nog maar mijn probleem, dus een keiharde 'niet thuis' van Sony. Jullie moeten gewoon zorgen dat er een update komt, ik snap dat dat niet meteen kan, al was de beta-versie al maanden uit, maar na ruim 3 maanden na de echte release mag je van een bedrijf als Sony toch iets meer verwachten, althans die illusie had ik. Dus wat mij betreft een ondermaatse service die mij voorlopig weerhoud van de aanschaf van Sony producten, je weet nl. nooit of er een update komt en dan zit je met een onbruikbaar product. En dat moet je ook nog eerst zelf ondervinden, op de site niets te vinden dat er geen update is/komt. Afspraken over terugbellen worden niet nagekomen, heb ik jullie aan moeten helpen denken.