annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Streaming met de FDR-AX33 via HDMI zonder tekens in beeld

OPGELOST
profile.country.NL.title
whats-on
Ontdekker

Streaming met de FDR-AX33 via HDMI zonder tekens in beeld

Ik probeer het 4k beeld van de fdr-ax33 via een hdmi kabel zichtbaar te maken. Dat gaat prima, maar in beeld blijven staan de volgende tekens: MENU, stby (groen), W (zoom wide), T (zoom tele), rode stip (record) . Wat ik ook geprobeerd heb, ik krijg deze tekens niet uitgeschakeld.

Ik wil de camera voor streaming gebruiken, maar daarvoor moet het beeld "schoon" zijn. Wie heeft een oplossing?

Dank, Wh.

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.NL.title
whats-on
Ontdekker

Opgelost

Inmiddels ben ik een aantal stappen verder.

Door met een andere browser te streamen (chrome) raakte de camera (ax33) via de stand menu weergave: "aan" in de goede mode: bij het streamen zijn alle beelditems verdwenen. Ik stream dus nu met een schoon beeld. Dank voor jullie meedenken.

Wat er nu nog wel gebeurt, is, dat via youtube de gestreamde beelden gespiegeld (horizontaal worden weergegeven. Dat ligt niet aan de camera, maar schijnt een bekend Youtube probleem te zijn. Later via facebook-livestream geprobeerd, dat werkt wel goed.

Wh.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

5 ANTWOORDEN 5
profile.country.NL.title
Boudewijn_D
Moderator

Had je al in de online help-gids gekeken?

profile.country.NL.title
whats-on
Ontdekker

Beste Boudewijn, dank voor je reactie.

Maar:

Mijn probleem is met jouw tip niet op te lossen. Je kunt via deze weg de menu weergave beïnvloeden.

Stand 'aan' betekent : na +/- 3 seconden verdwijnt de menu weergave (diverse items) uit beeld, maar in beeld blijven: inzoom uitzoom opname knoppen en: stby tekst. (Geen schoon beeld)

Stand 'uit' betekent: in beeld blijven diverse menu items . Uit beeld: inzoom uitzoom opname knoppen en: stby tekst. (Geen schoon beeld).

Ik heb via een hdmi kabel verbinding om te streamen een "schoon" opnamebeeld nodig. Dat lijkt bij deze camera niet te realiseren.

Of heb je nog een tip?

Met vriendelijke groet, Wh.

Anonymous
Niet van toepassing

Hi Wh, hopelijk hebben andere forumleden tips of suggesties voor je. In de tussentijd kun je hier alvast contact opnemen met de technische ondersteuning voor advies. 

profile.country.NL.title
whats-on
Ontdekker

Opgelost

Inmiddels ben ik een aantal stappen verder.

Door met een andere browser te streamen (chrome) raakte de camera (ax33) via de stand menu weergave: "aan" in de goede mode: bij het streamen zijn alle beelditems verdwenen. Ik stream dus nu met een schoon beeld. Dank voor jullie meedenken.

Wat er nu nog wel gebeurt, is, dat via youtube de gestreamde beelden gespiegeld (horizontaal worden weergegeven. Dat ligt niet aan de camera, maar schijnt een bekend Youtube probleem te zijn. Later via facebook-livestream geprobeerd, dat werkt wel goed.

Wh.

Anonymous
Niet van toepassing

Bedankt voor het delen van je antwoord! Goed om te horen dat je een oplossing gevonden hebt. Ik heb de titel even verduidelijkt zodat het makkelijker vindbaar is voor andere forumleden.