annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

sony dcr trv6e

profile.country.NL.title
cwestern
Nieuw

sony dcr trv6e

Van mijn dcr trv6e wordt de cassette lade niet meer ingetrokken en geeft storing C:31:40.

Zonder cassette wordt de lege lade wel goed ingetrokken.

Weet iemand hier een oplossing voor. Zou jammer zijn, ik heb nog 80 bandjes liggen.

1 ANTWOORD 1
harrycoppens
Nieuw

Hi. Ik heb hetzelfde probleem. Mijn indruk is dat het wordt veroorzaakt door een onderdeel dat 'tape led' wordt genoemd. Als je tegen de onderkant van een cassette kijkt zie je ongeveer in het midden een diep rond gat van zo'n halve centimeer doorsnee. Als je in de geopende slede kijkt van de camera zie ik een doorzichtig plastic lensje dat met een bruine strip verbonden is met de bodem van de slede. Het lijkt vrij te zweven. Achter de 'tape led' zit een soort opstaand metalen steuntje, waarmee de bruine strip enigzins op zijn plaats wordt gehouden.Ik weet niet of dat de bedoeling is of dat bijvoorbeeld de bevestiging is afgebroken. Ik zou eigenlijk in een soortgelijke camera moeten kunnen kijken of er bij mij misschien een onderdeel ontbreekt. Ik elk geval reageert het laadproces van de cassette op de manier waarop de 'tape led' beweegt. Zover ben ik gekomen. Ben jij misschien al verder met de oplossing?  grt, Harry Coppens