annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony AZ1

hansvon
Ontdekker

Sony AZ1

Zou het mogelijk zijn een updat te doen van sony uit zodanig dat je de opname stand kan wijzigen op de camcorder zelf?
Door bijvoorbeeld 5sec op de wifi knip te duwen? 
Het is redelijk storend dat men steeds ofwel een gsm moet meenemen ofwel de live remote om van opname functie te veranderen.

9 ANTWOORDEN 9
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Alles kan op de Action cam zelf veranderd worden met de prev/next knop. 
Dus ik snap niet helemaal wat je bedoelt. Kan je het specifieker omschrijven, mocht mijn antwoord je niet helpen?

hansvon
Ontdekker

Unknown.jpeg
Zoals je ziet Is er slecht een on/off knop aan, wifi knop en een knop om op te nemen. Het zou heel handig zijn als er doormiddel van een update je kan wissel op de camera van video naar foto modus (door bijvoorbeeld de wifi knop 5s in te houden). 
Als je bijvoorbeeld een MTB toch doe wil je soms een foto van het landschap nemen en niet alleen een filmpje van de tocht zelfs. 

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Volgens mij heb je gelijk. AZ1 is de kleinste variant en die heeft deze knoppen niet. 

hansvon
Ontdekker

Inderdaad, maar zou zo een update niet mogelijk zijn? Ik vermoed dat hier veel personen met gebaat zijn. 

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Ik heb het geëscaleerd voor je. Ben benieuwd of hier actie op wordt ondernomen. 

En ja via een software update zou het mogelijk moeten zijn. De vraag is echter of dat gebeurd :wink:

hansvon
Ontdekker

Bedankt, ik ben benieuwd naar toekomstige updates al dan niet. Het zal waarschijnlijk doorslag geven of ik hem bijhoud of een andere zoek. Voor de rest is het een prima toestel!

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Begrijpelijk. 

De grotere varianten hebben dit overigens niet. 

hansvon
Ontdekker

Weet je ondertussen al of ze hier gevolg hebben aan gegeven? 

profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Ik krijg daar geen melding over helaas. 

Begrijp wel goed dat een software update wereldwijd moet worden uitgerold. Dus moet ook aan te tonen zijn dat dit voor alle landen een oplossing biedt. Gaat niet zo snel. En allereerst moet ook de input geaccepteerd worden. 

Ironisch genoeg is het nieuwe model Action Cam aangekondigd op CES met een compleet nieuwe menustructuur en bediening. 

Kan ook zijn dat besloten wordt dat de input daar al in verwerkt is...