annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

FDR-AX100 4K

anluyte
Nieuw

FDR-AX100 4K

Beste ,

ik heb een Sony FDR-AX100 4K gekocht en ben tot de ondekking gekomen dat mijn camera niet voldoet aan de waarde die er door Sony is gegeven zijnde perfect beeld kwaliteit , ik moet u melden dat dit ook zo is buiten waneer je een snel voorwerp wil filmen kan de camcorder niet volgen ( ROLLING SHUTTER EFFECT ) en door dit voorval is mijn vraag wat er nu moet gebeuren ? wij zouden graag eerlijke zaken met jullie willen doen ,wij zijn maar een klein filmclubje in Niel met een 80 tal leden ,en 95% van onze leden zijn Sony fanaten maar zitten nu met een probleem omdat deze camera niet voldoet aan de normen die voorop warengesteld door Sony . Volgens onze winkel waar ik mijn toestel heb gekocht zou het probleem alleen bij de Sony FDR-AX100 4K liggen en niet bij de 

Sony FDR-AX1 ,wij zijn altijd berijd om de kamera om te wissellen voor een FDR-AX1 mits jullie toestemming  en het verschil in prijs aan te passen .In de hoop op een gunstig verloop van  deze zaak verblijven wij .

met vriendelijke groeten 

1 ANTWOORD 1
profile.country.NL.title
Vinc_E
Expert

Hoi Antoine, 

Vervelend dat je last hebt van het rolling shutter effect! 
Bij welke winkel heb je de camera gekocht? En heb je daar al gevraagd of je de camera voor de AX1 kan ruilen?