annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

ervaringen met Sony camcorder HDR-HC5

OPGELOST
profile.country.NL.title
JelleBosma
Nieuw

ervaringen met Sony camcorder HDR-HC5

Ik ben nu 5 jaar in het bezit van een Sony Camcorder HDR-HC5, in het begin prima maar na 2 jaar alleen maar ellende. Ik heb het toestel al twee keer opgestuurd voor reparatie, de eerste keer wilde het klepje van de mini dv cassette niet meer dicht en elke scène begon met allemaal blokjes. De tweede keer werkte het touchscreen scherm niet meer en wederom elke scène begint met allemaal blokjes. Nu begint wéér elke scène met blokjes en na twee tellen wel  prachtig mooi beeld. Ik heb dit probleem voorgelegd bij Sony en ik vind dat dit toch onder de garantie valt, helaas wil Sony van niets weten... Ik overweeg om over te stappen op een ander merk, terwijl ik steeds goeie ervaringen had met het merk Sony. (TV's-fotocamera's-cassettedeck-casettebandjes). Zijn er meer gebruikers van een Sony camcorder met mini dv bandjes met dezelfde ervaring?

vr. J.Bosma 

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
KelvinV
Bijdrager

Welkom Jelle,

Sony adviseert om de camera aan te bieden voor reparatie. Echter gezien de leeftijd van de camera zal dit wel een betalende herstelling worden.

De prijsopgaaf zal conform de richtlijnen en wet consumentenkoop vastgesteld worden. Hierin wordt ook rekening gehouden met evt. reparatie geschiedenis.

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1
KelvinV
Bijdrager

Welkom Jelle,

Sony adviseert om de camera aan te bieden voor reparatie. Echter gezien de leeftijd van de camera zal dit wel een betalende herstelling worden.

De prijsopgaaf zal conform de richtlijnen en wet consumentenkoop vastgesteld worden. Hierin wordt ook rekening gehouden met evt. reparatie geschiedenis.