annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Oude videobestanden van mijn camera worden niet meer gezien in Playmemories of PMB

OPGELOST
evatjuuh
Nieuw

Oude videobestanden van mijn camera worden niet meer gezien in Playmemories of PMB

Ik heb een probleem met mijn oude videobestanden van mijn hd camera.

Mijn laptop moest geheel gewist worden en hierdoor heb ik PMB er opnieuw op moeten zetten.

Nu wou ik een dvd van onze vakantie maken en de video bestanden van de camera die ik al op mijn externe harde schijf had gezet vind hij niet. Alleen de foto's worden weergegeven. Nu heb ik dit nogmaals geprobeerd met het nieuwe programma Playmemories. Bij dit van het zelfde. De bestanden zijn m2ts en een modd bestand. Kan iemand mij helpen zodat ik al mijn videobestanden niet kwijt ben.

Groetjes Eva

1 GEACCEPTEERDE OPLOSSING

Geaccepteerde oplossingen
profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Hallo Eva,

In de eerste plaats veronderstel ik dat je de mt2s bestanden op je pc kan afspelen? (als er er dubbel op klikt spelen ze af...) Is dit het geval, dan heb je de bestanden nog dus geen paniek, er is niets gewist :slight_smile:

Ze moeten enkel geïmporteerd worden in playmemories.

Open dan playmemories, ga linksboven naar "bestand" en vervolgens "mappen toevoegen".

Selecteer de map waarin je videofiles zitten (op de externe harde schijf).

Bekijk de oplossing in de community in het oorspronkelijke bericht

1 ANTWOORD 1
profile.country.BE.title
Portmixus
Held

Hallo Eva,

In de eerste plaats veronderstel ik dat je de mt2s bestanden op je pc kan afspelen? (als er er dubbel op klikt spelen ze af...) Is dit het geval, dan heb je de bestanden nog dus geen paniek, er is niets gewist :slight_smile:

Ze moeten enkel geïmporteerd worden in playmemories.

Open dan playmemories, ga linksboven naar "bestand" en vervolgens "mappen toevoegen".

Selecteer de map waarin je videofiles zitten (op de externe harde schijf).