Deel jouw ervaring!
Ik heb een probleem met mijn oude videobestanden van mijn hd camera.
Mijn laptop moest geheel gewist worden en hierdoor heb ik PMB er opnieuw op moeten zetten.
Nu wou ik een dvd van onze vakantie maken en de video bestanden van de camera die ik al op mijn externe harde schijf had gezet vind hij niet. Alleen de foto's worden weergegeven. Nu heb ik dit nogmaals geprobeerd met het nieuwe programma Playmemories. Bij dit van het zelfde. De bestanden zijn m2ts en een modd bestand. Kan iemand mij helpen zodat ik al mijn videobestanden niet kwijt ben.
Groetjes Eva
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hallo Eva,
In de eerste plaats veronderstel ik dat je de mt2s bestanden op je pc kan afspelen? (als er er dubbel op klikt spelen ze af...) Is dit het geval, dan heb je de bestanden nog dus geen paniek, er is niets gewist
Ze moeten enkel geïmporteerd worden in playmemories.
Open dan playmemories, ga linksboven naar "bestand" en vervolgens "mappen toevoegen".
Selecteer de map waarin je videofiles zitten (op de externe harde schijf).
Hallo Eva,
In de eerste plaats veronderstel ik dat je de mt2s bestanden op je pc kan afspelen? (als er er dubbel op klikt spelen ze af...) Is dit het geval, dan heb je de bestanden nog dus geen paniek, er is niets gewist
Ze moeten enkel geïmporteerd worden in playmemories.
Open dan playmemories, ga linksboven naar "bestand" en vervolgens "mappen toevoegen".
Selecteer de map waarin je videofiles zitten (op de externe harde schijf).