Deel jouw ervaring!
Al sinds de aanschaf problemen. Geluid van sub(die overigens 30 cm van de bar staat) valt vaak weg. Ook het geluid (van de later ontvangen) achterspeakers valt dan tegelijkertijd uit. Groene lampjes branden wel en software geeft aan een goede BT connectie te hebben. Soms werkte een harde reset of stekker eruit en erin. Nu ook niet meer na de aanschaf van een BT Sony platenspeler. Basslijn en achterspeakers vallen soms dus uit tijdens muziek. Zowel via alleen cast, BT, HDMI als jackingang. Er loopt een dossier bij Sony die het probleem niet herkend. Vreemd! Wie heeft hier meer last van? Sony wil de set alleen onderzoeken als ik deze naar de winkel of Spijkernisse(Sony support) breng (beide ver weg van mijn huis). Daarnaast ben ik dan mijn geluid maanden kwijt en heb ik het risico dat zij het probleem niet erkennen. Geen pickup and return beleid of leentoestel. Ik wil het netjes oplossen met Sony, maar Sony laat me zitten met een probleem terwijl ik er niets aan kan doen. Wie herkent dit probleem?
Neptunus, ik geef je nu geen gelijk.
Je kunt de subwoofer wel bedraden maar dan vallen de achterspeakers nog steeds uit.
Die kun je ook bedraden maar dan had ik net zo goed een ander systeem kunnen aanschaffen....
RF channel af en toe aan en uit? Heb je de overige instellingen standaard staan?
Wat een *****zooi, hier betaal je toch niet voor? Kon dan beter iets meer betalen en een ander merk aanschaffen. Reparatie opsturen is dan ook nutteloos, want het is volgens mij niks hardware gerelateerd...
Te ziek voor woorden eigenlijk. Ik heb namelijk gewoon nog garantie via de Mediamarkt, maar volgens mij ben ik de soundbar dan voor onzin kwijt. Ik heb overigen een hard reset gedaan en alles opnieuw geïnstalleerd (soundbar). Had iemand dit al eerder gedaan? Zo ja, succesvol?
Ja, al meerdere keren gedaan. Geeft geen verschil... Ik heb verder geen oplossing kunnen vinden en heb het opgegeven.
Het lijkt wel alsof het probleem zich in de avonduren wat meer voordoet?! Of ik let er extreem veel op 😂 Ik ga kijken wat de Mediamarkt ermee doet, misschien dat ze zeggen je mag een vervangend product nemen aangezien het product niet naar behoren werkt. Wat ze dan doen tussen hun en Sony moeten ze maar zelf weten..