Deel jouw ervaring!
Beste ........
Wij vragen uw hulp/advies voor het aansluiten van een karaoke microfoon of set op deze Smart TV.
Via de app YouTube worden nu liedjes meegezongen. Het zou fijn zijn als het zingen ook via een microfoon kon worden weergegeven via de TV speakers. Helaas zijn wij niet zo technisch en zoeken regelmatig op internet voor een oplossing. Veel gezien met tulp stekkers etc. Wie kan ons helpen met de oplossing cq welke apparatuur/microfoon etc. werkt via YouTube op onze TV, wat hebben wij nodig. Heel fijn als u ons probleem zou kunnen oplossen.
Mvg. Hans (75 jaar)
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Nuesi007 Misschien zoiets als dit, zit een aux aansluiting op.
Ik heb er zelf geen ervaring mee, dus kan niet garanderen dat het (goed) werkt.
Maar kijk nog eens goed hoe ze het in dat filmpje doen.
Hallo HerelsTom, heel erg bedankt voor je inzet, ik ga hier eker mee aan de gang om te kijken wat nog meer mogelijk is. Ik denk dat we toch moeten gaan denken aan zo iets als een Home cinema set en die aansluiten op de TV. Daaraan dan een bv een draadloze microfoon set koppelen.
Misschien iets om het vakantiegeld te besteden. Indien er iemand nog suggesties heeft, ik hoor het graag want ik ben niet zo technisch in deze zaken. BEDANKT.
@Nuesi007 schreef:
Ik denk dat we toch moeten gaan denken aan zo iets als een Home cinema set en die aansluiten op de TV. Daaraan dan een bv een draadloze microfoon set koppelen.
Misschien iets om het vakantiegeld te besteden. Indien er iemand nog suggesties heeft, ik hoor het graag want ik ben niet zo technisch in deze zaken. BEDANKT.
Om problemen voor te zijn met de HDMI-poorten, blijf dan bij Sony met je Home Cinema set of Soundbar.
suc6 ermee,
73's