annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Sony breng eens goede updates uit.

profile.country.NL.title
Rico112
Lid

Sony breng eens goede updates uit.

Ik heb sinds de laatste nieuwe update. dat de tv weer regelmatig weer opnieuw opstart als ik tv aanzet dat het beeld dan vast loopt en dan de tv crasht en opnieuw opstart. dit maal light het niet aan soundbar die staat via optische kabel. ik heb alles al gedaan zoal de bekende power reset. en normale reset via het menu. maar het blijft zich regel matig voor doen. wordt er nou wel een beetje gek van. waarom bied Sony niet de mogelijkheden aan om terug te kunnen naar android 7. mijn volgende tv wordt zeker geen Sony meer als ze niet met een oplossing komen. het gaat om update v.6.7140 die er op staat. en met android 7 had ik deze problemen niet !!! 

123 ANTWOORDEN 123
profile.country.NL.title
broekhua
Bijdrager

@Rico112 

Dat restarten kan ook het gevolg zijn van een critisch proces wat te lang duurt of blijft hangen. Dan treedt de interne Watchdog (waakhond) in werking waardoor je apparaat zichzelf opnieuw opstart 

profile.country.NL.title
Rico112
Lid

@broekhuazou kunnen natuurlijk. maar als hij het zoals vandaag 2x op een dag doet met aanzetten van dan lijkt me toch wel iets niet goed te zitten in tv gisteren ook 2x op een dag na aanzetten tv. ik denk je wel kan voorstellen dat ik het dan zat wordt dat rebooten heb al reset gedaan met alle kabels er uit maar mocht dus niet helpen

profile.country.NL.title
broekhua
Bijdrager

@Rico112 

Dat is natuurlijk veel te gek voor woorden. Zo erg is het bij mij nooit geweest. Soms 1 a 2 keer per week. En dan weer weken niet. Veel succes met je reparatie en daarna hopelijk veel kijkplezier. Groet, Arie

profile.country.NL.title
Rico112
Lid

@broekhuabedankt komt goed. trouwens net weer tv aan zetten weer een reboot 3e keer dus vandaag