annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 

Word nu lid en maak deel uit van onze community!

Slechte software

profile.country.NL.title
Fam-Noorlander
Ontdekker

Slechte software

Nu bijna een jaar deAG8 in ons bezit. We zijn zeer tevreden met de beeldkwaliteit, maar de software is echt dramatisch slecht en geluid is ook minder dan verwacht

 

Constant val de tv uit of spring aan, Beeld verdwijnt spontaan of constant herstart met de Android rondjes, Alle balken zoals volume of Beel zijn verdwenen en niet meer zichtbaar, als je app start wordt je er gelijk weer uitgegooid of stoot hij er mee.

 

Had toch wel iets meer verwacht van deze tv

2 ANTWOORDEN 2
profile.country.NL.title
pa3eia
Expert

Slechte software?

Daar zijn de meningen over verdeelt, blijkbaar is dat jouw mening op dit moment.

 

Heb je al rondgelezen in het Android gedeelte van de Sony Community?

Daar kan je de "Powerreset" tegenkomen of Fabrieksreset.

De vraag nu is of deze wel eens zijn uitgevoerd.

De volgende vraag is ofdat de firmware up-to-date is.

En we zijn benieuwd wat er allemaal is aangesloten is aan de AG8.

 


73's

 

ps. de AG8 is een Android toestel en hoort in het Android gedeelte thuis.

 

I don't know everything, just trying to help you!!!
Thanks about the Kudos!!!
profile.country.NL.title
HereIsTom
Fan

Ken hier ook een paar gebruikers van de AG8 en daar werkt de TV prima, dus of het nu aan software ligt is de vraag.

Heb je inderdaad al eens een herstart geprobeerd en/of de stekker een paar minuten uit het stopcontact of de TV herstelt naar de fabrieksinstellingen?


__________ Ik kijk met een Sony 55A89 Android TV __________